82697
Book
In basket
(Monografie)
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia: - mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi, - dezinformacja w przekazie medialnym, - reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka, - dane osobowe jako „waluta” za uczestnictwo w mediach społecznościowych, - udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa. Książka przeznaczona jest dla dziennikarzy, producentów, wydawców, nadawców radiowych i telewizyjnych, jak również wszystkich osób zainteresowanych związkami prawa, mediów i nowych technologii. Będzie też pomocna wykładowcom i studentom na kierunkach: prawo, dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz bezpieczeństwo wewnętrzne.
Availability:
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, orzecznictwo przy pracach.
Target audience note
Dla dziennikarzy, producentów, wydawców, nadawców radiowych i telewizyjnych, oraz wykładowców i studentów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again