Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(14)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(13)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Oddział dziecięcy
(1)
Ośrodek IGiP
(12)
Filia F1
(4)
Filia Dargomyśl
(2)
Czytelnia Dorośli
(2)
Autor
Becker Elizabeth (1947- )
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Boniecki Adam (1934- )
(1)
Cetera Magdalena Anna (1966- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Ciesielski Maciej (socjolog)
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czejarek Roman (1966- )
(1)
Dela Piotr
(1)
Fedorowska Dorota (mediatorka)
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Haczkowska Monika
(1)
Iwanicka Agnieszka
(1)
Jędrzejski Łukasz
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kobielska Katarzyna
(1)
Kościński Karol (prawnik)
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Kristanova Evelina (1970- )2
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Latkowski Sylwester
(1)
Latkowski Sylwester (1966- )
(1)
Litorowicz-Siegert Agnieszka
(1)
Lusińska Anna
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Mazurek Kamil Łukasz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Młynarska Agata (1965- )
(1)
Nowikowska Monika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Phillips Tom
(1)
Politkowska Anna (1958-2006)
(1)
Radoniewicz Filip
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Snow Jon (1947- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Spitzer Manfred (1958- )
(1)
Stańczuk Izabela
(1)
Sujak Elżbieta
(1)
Szmidt Robert J. (1962- )
(1)
Szwed-Walczak Anna (1986- )
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Taibbi Matt (1970- )
(1)
Uhls Yalda T
(1)
Weiss Wiesław (1956- )
(1)
Wichłacz Monika
(1)
Wiśniewski Michał Radomił (1979- )
(1)
Wlekły Mirosław (1978- )
(1)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(1)
Wojtacha Anna (1980- )
(1)
Wąsowski Krzysztof Andrzej (1973- )
(1)
Łuczaj Kamil (1987- )
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Żbikowska Anna (tłumaczka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
nieznany (0 0)
(1)
Odbiorca
Dorośli
(6)
Szkoły wyższe
(3)
Adwokaci
(1)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Dziennikarze
(1)
Mediatorzy
(1)
Medioznawcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Politolodzy
(1)
Prokuratorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Dziennikarze
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Internet
(5)
Media społecznościowe
(5)
Dzieci
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing polityczny
(2)
Polityka
(2)
Agencje towarzyskie
(1)
Beksiński, Tomasz (1958-1999)
(1)
Boniecki, Adam (1934- )
(1)
Celebryci
(1)
Czasopismo katolickie
(1)
Czejarek, Roman (1966- )
(1)
Dezinformacja
(1)
Duchowieństwo katolickie
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
FitzGerald, Frances (1940- )
(1)
Fonoholizm
(1)
Fotografia wojenna
(1)
Fotoreporterzy
(1)
Geje
(1)
Gry komputerowe
(1)
Jones, Gareth (1905-1935)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Katolicyzm
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korupcja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura polityczna
(1)
Kultura popularna
(1)
Kłamstwo
(1)
Leroy, Catherine (1944-2006)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Media
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody nauczania
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Młodzież
(1)
Młynarska, Agata (1965- )
(1)
Nastolatki
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacja dziennikarska
(1)
Partie polityczne
(1)
Pedofilia
(1)
Podróżnicy
(1)
Politkowska, Anna (1958-2006)
(1)
Politycy
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Populizm (ideologia)
(1)
Prasa
(1)
Prawda
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo telekomunikacyjne
(1)
Program polityczny
(1)
Program telewizyjny
(1)
Propaganda
(1)
Prostytucja
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Publicyści
(1)
Radiowy program rozrywkowy
(1)
Redaktorzy naczelni
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Samson, Andrzej (1947-2009)
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Smartfon
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Talk show
(1)
Telewizja
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Tłumacze
(1)
Temat: dzieło
Lato z Radiem
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(11)
1989-2000
(8)
1945-1989
(7)
1918-1939
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Kambodża
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wietnam
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Pamiętniki i wspomnienia
(5)
Poradnik
(4)
Reportaż
(4)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Esej
(2)
Publicystyka
(2)
Antologia
(1)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mowy
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1404)
Edukacja i pedagogika
(557)
Medycyna i zdrowie
(335)
Socjologia i społeczeństwo
(335)
Literaturoznawstwo
(295)
Media i komunikacja społeczna
(33)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(266)
Psychologia
(236)
Religia i duchowość
(235)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(221)
Biologia
(214)
Kultura i sztuka
(203)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(202)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(154)
Geografia i nauki o Ziemi
(140)
Podróże i turystyka
(125)
Hobby i czas wolny
(101)
Etnologia i antropologia kulturowa
(99)
Kulinaria
(98)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(97)
Filozofia i etyka
(89)
Językoznawstwo
(89)
Kultura fizyczna i sport
(79)
Rozwój osobisty
(79)
Zarządzanie i marketing
(76)
Ochrona środowiska
(65)
Informatyka i technologie informacyjne
(47)
Architektura i budownictwo
(44)
Fizyka i astronomia
(42)
Inżynieria i technika
(39)
Nauka i badania
(30)
Styl życia, moda i uroda
(28)
Rolnictwo i leśnictwo
(24)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Dom i ogród
(22)
Transport i logistyka
(21)
Chemia
(18)
Matematyka
(16)
Archeologia
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(11)
Fizyka
(4)
Elektrotechnika
(3)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Zoologia
(2)
Geografia świata
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Konstytucja
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Monografia
(1)
Narkomania
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Varia
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-4/-9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja / pod redakcją Małgorzaty Boguni-Borowskiej. - Wydanie I - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2019. - 370, [2] strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów. Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne. Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dziecimedia, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dorośli
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oddech dla duszy / ks. Adam Boniecki. - Warszawa : Harde Wydawnictwo, 2023. - 285, [3] strony : fotografie ; 24 cm.
W świecie pełnym ekspertów tak bardzo brakuje autorytetów. Ksiądz Adam Boniecki to bystry obserwator rzeczywistości. I niekwestionowany autorytet. Jedna z najważniejszych postaci polskiej kultury, duchowny, publicysta, przez wiele lat redaktor naczelny „Tygodnika Powszechnego”, ale również – a może przede wszystkim – duchowy przewodnik kilku pokoleń Polaków, oddaje w nasze ręce książkę Oddech dla duszy. To wybór tekstów autorstwa księdza Adama Bonieckiego z książek oraz „Tygodnika Powszechnego”, a także jego niepublikowane dotąd wspomnienia i impresje. Co je łączy? Tak bardzo nam dziś potrzebne uważność spojrzenia, dojrzały optymizm, spokój i... nadzieja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjęta nazwa autorki: Magdalena Anna Cetera.
Leksykon stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy na temat mediacji, w którym ujęto w formie haseł istotne pojęcia dotyczące prawnych, psychologicznych, organizacyjnych i komunikacyjnych aspektów prowadzenia mediacji. Jest narzędziem przydatnym zarówno dla praktyków – mediatorów, sędziów, prokuratorów, radców prawnych i adwokatów, urzędników – wszystkich pracowników sfery publicznej decydujących o niekonfrontacyjnym rozwiązaniu konfliktu, jak i dla osób studiujących problematykę mediacji i zajmujących się dydaktyką mediacji. Może okazać się także wsparciem dla uczestników mediacji – osób, które chciałyby rozwiązać konflikt w sposób polubowny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia: - mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi, - dezinformacja w przekazie medialnym, - reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka, - dane osobowe jako „waluta” za uczestnictwo w mediach społecznościowych, - udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa. Książka przeznaczona jest dla dziennikarzy, producentów, wydawców, nadawców radiowych i telewizyjnych, jak również wszystkich osób zainteresowanych związkami prawa, mediów i nowych technologii. Będzie też pomocna wykładowcom i studentom na kierunkach: prawo, dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz bezpieczeństwo wewnętrzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce podtytuł: Rozwój, edukacja i bezpieczeństwo w cyfrowym świecie.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia F1
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 257)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dorośli
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wydanie I. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii – sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarze, Twórcy, Naukowcy )
Oczywisty związek mediów z polityką – chociaż istnieje od dawna – nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych perspektyw badawczych, gdyż autorami artykułów są przedstawiciele wielu dyscyplin nauki. Książka ma zatem charakter interdyscyplinarny. Autorzy starali się udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania: jak doszło do dyskusji nad stworzeniem nowej organizacji dziennikarskiej? Jakie były związki wybranych tytułów prasowych z polityką w różnych okresach historycznych? Jak dalece cenzura ingerowała w twórczość autorską i pracę wydawców? Publikacja dowodzi, że współdziałanie badawcze naukowców o odmiennych poglądach oraz stosujących inne metody badawcze może doprowadzić do wspólnych konkluzji. Istotną kwestię w poszczególnych rozdziałach stanowi problematyka łącząca się z dynamicznym rozwojem mediów oraz zauważalny wzrost ich znaczenia w życiu społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy ukazał się film „Nic się nie stało”, zderzyłem się ze ścianą. Zaliczyłem pozwy na astronomiczne kwoty, obrażanie. Machina medialna jest bezwzględna. Dziennikarze skumplowani z celebrytami, aktorami, show-biznesem zabrali się za ukręcanie łba sprawie. Babrzesz się w ciemnych sprawach, na co liczyłeś? Oni są powiązani układami biznesowymi i towarzyskimi. Dotknąłeś show-biznesu, a on u nas jest nadal nietykalny. To za duża kasa, by cię nie rozszarpali na strzępy. Przy tym odkryłeś, że niektórzy szefowie mediów są umoczeni. Skoro w czasie robienia sprawy i filmu chciano cię przekupić lub zastraszano ludzi wokoło, to trzeba było odpuścić albo uznać za normalne, jak ciebie obsmarowano. Tak, sprawę pozamiatano. Co można zrobić? Co zmienić? Lata funkcjonowania w mediach nauczyły mnie, że książka, film, artykuł nie zmieni rzeczywistości. Czasami jednak jest jak w bilardzie. Jedna bila uderza w drugą, ta w następną i to wywołuje ruch. Ludzie mający licencję na bezkarność wiedzą, że coś się jednak dzieje. A ponieważ kule bilardowe stanęły znów w miejscu, dając wrażenie, że nic się nie stało, warto znów wprawiać je w ruch. Ostatnio dyskusję o wykorzystywaniu nieletnich sprowadza się głównie do Kościoła, zapominając o innych rewirach. Kiedy w filmie ?Pedofile? zrealizowanym w 2005 roku pokazałem ofiarę księdza Jankowskiego, nie było jedynek w gazetach, zapadła cisza. Po kilkunastu latach stało się modne ściganie ludzi w sutannach. W książce powracam do spraw „Dworca Centralnego”, Andrzeja Samsona. Wchodzę jeszcze raz w świat łowców nastolatek i „Zatoki Sztuki”. Opisuję nieznany świat męskiej prostytucji. Przeraża fakt, że nikt go nie kontroluje. O ile próbuje się walczyć z seksualnym niewolnictwem kobiet, o tyle z chłopięcym nie. W gejowskich agencjach towarzyskich spotyka się nieletnich. Nikt nie zagląda do ich dowodów. Im młodszy towar, tym lepszy. To nieprzyjemny temat. Ofiary raczej nie wzbudzają współczucia. Narkotyki, broń, prostytucja nieletnich i klienci z pierwszych stron gazet. Tak wygląda świat warszawskich gejowskich agencji. Dlaczego tak mocno mnie atakują? Zmuszeni są do tego po to, żeby bronić siebie. Wykorzystując wpływy w mediach i na socjalach, wykorzystując dziennikarzy, piarowców, prywatnych detektywów, prokuratorów, policjantów, sędziów. To daje im licencję na bezkarność. Czas na trochę szczerości o tym świecie, pokazanie, jak obracają się tryby tej ciemnej machiny, która działa od dawna. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura budowania relacji służbowych Czyli etykieta biznesu w praktyce / Dagmara Łuczka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, copyright 2020. - 157 stron : ilustracje ; 24 cm.
Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy. W książce Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki. Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe. Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących: skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych, standardów zachowań w świecie biznesu, różnic kulturowych, norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc. Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci." Ryszard Kajkowski Założyciel pierwszej prywatnej firmy produkcji oprogramowania w Polsce Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 346, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na: - istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym, - realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie, - metodach badania skuteczności reklamy, - omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej, - szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, - ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia F1
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej