Metody nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Filia Dargomyśl
(1)
Czytelnia Dziecięca
(1)
Autor
Świć Anna
(2)
Chłopek Zofia
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka niemieckiego
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Temat
Powieść obyczajowa
(3474)
Powieść polska
(2668)
Powieść amerykańska
(2535)
Kobieta
(1876)
Powieść społeczno-obyczajowa
(1393)
Metody nauczania
(-)
Powieść angielska
(1227)
Literatura dziecięca polska
(1119)
Literatura piękna dla dzieci do 8 l.
(1114)
Literatura piękna dla młodzieży 11-14 l.
(1098)
Rodzina
(1004)
Poezja polska
(997)
Literatura polska
(949)
Literatura piękna dla dzieci 9-10 l.
(925)
Miłość
(924)
Powieść sensacyjna
(903)
Tajemnica
(864)
Przyjaźń
(857)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(680)
Opowiadanie polskie
(654)
Literatura młodzieżowa polska
(553)
Historia
(550)
Relacje międzyludzkie
(537)
II wojna światowa (1939-1945)
(532)
Powieść historyczna
(520)
Zwierzęta
(493)
Dziecko
(474)
Pamiętniki polskie
(466)
Zabójstwo
(462)
Śledztwo i dochodzenie
(459)
Powieść kryminalna
(454)
Powieść młodzieżowa polska
(452)
Powieść francuska
(450)
Powieść psychologiczna
(433)
Język polski
(421)
Opowiadanie dziecięce polskie
(406)
Rodzeństwo
(400)
Literatura
(399)
Sekrety rodzinne
(387)
Policjanci
(385)
Powieść niemiecka
(372)
Małżeństwo
(366)
Wojna 1939-1945 r.
(365)
Nastolatki
(360)
Magia
(359)
Powieść fantastyczna
(359)
Publicystyka polska
(346)
Żydzi
(346)
Dziewczęta
(338)
Relacja romantyczna
(336)
Filozofia
(324)
Wojsko
(310)
Pisarze polscy
(308)
Powieść rosyjska
(308)
Trudne sytuacje życiowe
(307)
Uczucia
(302)
Dzieci
(299)
Wychowanie
(292)
Osoby zaginione
(286)
Przedsiębiorstwo
(284)
Życie codzienne
(283)
Literatura piękna dla dzieci do lat 8
(270)
Dramat polski
(264)
Kultura
(263)
Boże Narodzenie
(261)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(258)
Wychowanie w rodzinie
(256)
Przestępczość zorganizowana
(250)
Książka mówiona
(248)
Sport
(241)
Wybory życiowe
(240)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(236)
Matki i córki
(228)
Psychologia
(224)
Budownictwo
(223)
Młodzież
(223)
Polacy za granicą
(222)
Pedagogika
(221)
Powieść grozy
(219)
Literatura piękna dla młodzieży 15-16 l.
(217)
Powieść biograficzna
(216)
Inwestycje
(215)
Powieść wojenna
(213)
Zarządzanie
(212)
Dziennikarze
(207)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(206)
Sztuka
(206)
Poezja dziecięca polska
(203)
Władcy
(203)
Uprowadzenie
(202)
Nauczanie
(200)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(199)
Zemsta
(193)
Literatura dziecięca amerykańska
(185)
Poszukiwania zaginionych
(181)
Powieść młodzieżowa angielska
(181)
Uczniowie
(181)
Podróże
(179)
Duchowieństwo katolickie
(176)
Polityka
(176)
Powieść dziecięca polska
(173)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(2)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Pozycja, która pomoże zrozumieć język niemiecki, a zarazem pozwoli dowiedzieć się, jak uczyć się skutecznie. Doskonała dla wszystkich, którzy chcą lepiej poznać ten język. "Metodyka nauczania języka niemieckiego. Podręcznik dla studentów germanistyki i początkujących nauczycieli" to jedna z nielicznych tego typu, wartościowych publikacji metodycznych dla germanistów. Adresowana jest przede wszystkim do studentów germanistyki, którzy pragną w przyszłości zostać nauczycielami. Może stanowić także nieodzowną pomoc dla początkujących nauczycieli, a nawet materiał do wykorzystania podczas szkoleń dla doskonalących się czynnych zawodowo nauczycieli z nieco większym stażem. Podręcznik ten zawiera podstawowe informacje z zakresu glottodydaktyki, czyli nauki zajmującej się badaniem procesu nauczania i uczenia się języków obcych. Zebrano w nim wiele konkretnych przykładów do omówienia, jak również zadania praktyczne, polegające głównie na ocenie przykładów ćwiczeń z uczniem czy analizie sposobów postępowania nauczyciela. Autorka zachęca do aktywizacji uczniów w procesie dydaktycznym i doboru odpowiedniej strategii uczenia się. W prezentowanych komentarzach do zadań podkreśla, że ocena danego zadania czy sposobu postępowania nauczyciela zależna jest od tego, z jakimi uczniami pracuje i jakie przyświecają im cele. Zachęca do stosowania w nauczaniu stałych i powtarzalnych procesów, kształtowania systematyczności oraz właściwych nawyków. Podręcznik podzielony jest na rozdziały, z których każdy zawiera podsumowanie oraz wykaz lektur uzupełniających. Realizacja wielu z prezentowanych w niniejszej publikacji zadań zaplanowana jest w grupach, co dodatkowo uatrakcyjnia proces uczenia się oraz pomaga nauczycielowi wypracować ciekawą koncepcję zajęć języka niemieckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym / Danuta Czelakowska. - Wydanie VI. - Kraków : Impuls, 2019. - 329 stron : ilustracje ; 24 cm.
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycję wśród książek przedmiotowo-metodycznych służących kandydatom i młodym nauczycielom w najwcześniejszym okresie ich aktywności. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości. Głównym celem książki jest pomoc studentom i nauczycielom w procesie opanowywania niezbędnej wiedzy polonistycznej, m.in. na temat sposobów pracy z tekstami literackimi, wzbogacania słownictwa i związków frazeologicznych, jak również stosowania różnorodnych konstrukcji składniowych w nauczaniu uczniów formułowania dłuższych form wypowiedzi typu: opowiadanie, opis, sprawozdanie, notatka, list itd. Ponadto celem książki jest uświadamianie i przypominanie niezbędnych wiadomości merytorycznych i metodycznych stanowiących podstawę zintegrowanej wiedzy polonistycznej, umożliwiającej właściwy rozwój języka ojczystego dzieci, zgodnie z ich psychofizjologicznymi właściwościami. Celowi temu służą między innymi rozdziały poświęcone ćwiczeniom gramatycznym i ortograficznym, rozwijaniu aktywności twórczej, zabawom dramatycznym i dydaktycznym. Książka ta umożliwia również zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami dydaktycznymi i naukowymi tej dyscypliny pedagogicznej. Istotną jej cechą jest możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności pedagogicznych nauczycieli oraz inspirowanie ich do doskonalenia swego warsztatu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dziecięca
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej