Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(14)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(13)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Oddział dziecięcy
(1)
Ośrodek IGiP
(12)
Filia F1
(4)
Filia Dargomyśl
(2)
Czytelnia Dorośli
(2)
Autor
Becker Elizabeth (1947- )
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Boniecki Adam (1934- )
(1)
Cetera Magdalena Anna (1966- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Ciesielski Maciej (socjolog)
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czejarek Roman (1966- )
(1)
Dela Piotr
(1)
Fedorowska Dorota (mediatorka)
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Haczkowska Monika
(1)
Iwanicka Agnieszka
(1)
Jędrzejski Łukasz
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kobielska Katarzyna
(1)
Kościński Karol (prawnik)
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Kristanova Evelina (1970- )2
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Latkowski Sylwester
(1)
Latkowski Sylwester (1966- )
(1)
Litorowicz-Siegert Agnieszka
(1)
Lusińska Anna
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Mazurek Kamil Łukasz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Młynarska Agata (1965- )
(1)
Nowikowska Monika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Phillips Tom
(1)
Politkowska Anna (1958-2006)
(1)
Radoniewicz Filip
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Snow Jon (1947- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Spitzer Manfred (1958- )
(1)
Stańczuk Izabela
(1)
Sujak Elżbieta
(1)
Szmidt Robert J. (1962- )
(1)
Szwed-Walczak Anna (1986- )
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Taibbi Matt (1970- )
(1)
Uhls Yalda T
(1)
Weiss Wiesław (1956- )
(1)
Wichłacz Monika
(1)
Wiśniewski Michał Radomił (1979- )
(1)
Wlekły Mirosław (1978- )
(1)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(1)
Wojtacha Anna (1980- )
(1)
Wąsowski Krzysztof Andrzej (1973- )
(1)
Łuczaj Kamil (1987- )
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Żbikowska Anna (tłumaczka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
nieznany (0 0)
(1)
Odbiorca
Dorośli
(6)
Szkoły wyższe
(3)
Adwokaci
(1)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Dziennikarze
(1)
Mediatorzy
(1)
Medioznawcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Politolodzy
(1)
Prokuratorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Dziennikarze
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Internet
(5)
Media społecznościowe
(5)
Dzieci
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing polityczny
(2)
Polityka
(2)
Agencje towarzyskie
(1)
Beksiński, Tomasz (1958-1999)
(1)
Boniecki, Adam (1934- )
(1)
Celebryci
(1)
Czasopismo katolickie
(1)
Czejarek, Roman (1966- )
(1)
Dezinformacja
(1)
Duchowieństwo katolickie
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
FitzGerald, Frances (1940- )
(1)
Fonoholizm
(1)
Fotografia wojenna
(1)
Fotoreporterzy
(1)
Geje
(1)
Gry komputerowe
(1)
Jones, Gareth (1905-1935)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Katolicyzm
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korupcja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura polityczna
(1)
Kultura popularna
(1)
Kłamstwo
(1)
Leroy, Catherine (1944-2006)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Media
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody nauczania
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Młodzież
(1)
Młynarska, Agata (1965- )
(1)
Nastolatki
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacja dziennikarska
(1)
Partie polityczne
(1)
Pedofilia
(1)
Podróżnicy
(1)
Politkowska, Anna (1958-2006)
(1)
Politycy
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Populizm (ideologia)
(1)
Prasa
(1)
Prawda
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo telekomunikacyjne
(1)
Program polityczny
(1)
Program telewizyjny
(1)
Propaganda
(1)
Prostytucja
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Publicyści
(1)
Radiowy program rozrywkowy
(1)
Redaktorzy naczelni
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Samson, Andrzej (1947-2009)
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Smartfon
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Talk show
(1)
Telewizja
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Tłumacze
(1)
Temat: dzieło
Lato z Radiem
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(11)
1989-2000
(8)
1945-1989
(7)
1918-1939
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Kambodża
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wietnam
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Pamiętniki i wspomnienia
(5)
Poradnik
(4)
Reportaż
(4)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Esej
(2)
Publicystyka
(2)
Antologia
(1)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mowy
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1405)
Edukacja i pedagogika
(559)
Socjologia i społeczeństwo
(336)
Medycyna i zdrowie
(335)
Literaturoznawstwo
(296)
Media i komunikacja społeczna
(33)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(266)
Psychologia
(237)
Religia i duchowość
(235)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(222)
Biologia
(214)
Kultura i sztuka
(203)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(202)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(154)
Geografia i nauki o Ziemi
(140)
Podróże i turystyka
(125)
Hobby i czas wolny
(101)
Etnologia i antropologia kulturowa
(99)
Kulinaria
(98)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(97)
Filozofia i etyka
(89)
Językoznawstwo
(89)
Kultura fizyczna i sport
(79)
Rozwój osobisty
(79)
Zarządzanie i marketing
(76)
Ochrona środowiska
(65)
Informatyka i technologie informacyjne
(47)
Architektura i budownictwo
(44)
Fizyka i astronomia
(42)
Inżynieria i technika
(39)
Nauka i badania
(30)
Styl życia, moda i uroda
(28)
Rolnictwo i leśnictwo
(24)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Dom i ogród
(22)
Transport i logistyka
(21)
Chemia
(18)
Matematyka
(16)
Archeologia
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(11)
Fizyka
(4)
Elektrotechnika
(3)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Zoologia
(2)
Geografia świata
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Konstytucja
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Monografia
(1)
Narkomania
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Varia
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura budowania relacji służbowych Czyli etykieta biznesu w praktyce / Dagmara Łuczka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, copyright 2020. - 157 stron : ilustracje ; 24 cm.
Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy. W książce Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki. Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe. Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących: skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych, standardów zachowań w świecie biznesu, różnic kulturowych, norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc. Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci." Ryszard Kajkowski Założyciel pierwszej prywatnej firmy produkcji oprogramowania w Polsce Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 346, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na: - istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym, - realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie, - metodach badania skuteczności reklamy, - omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej, - szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, - ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia F1
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawda : krótka historia wciskania kitu / Tom Phillips ; z angielskiego przełożyła Maria Gębicka-Frąc. - Wydanie I. - Warszawa : Albatros, 2020. - 316, [4] strony : fotografie, ilustracje, mapy, portrety ; 21 cm.
Żyjemy w wieku postprawdy. Prezydent Stanów Zjednoczonych nie zawraca sobie głowy prawdziwością swoich słów (rekord pobił dzięki szczególnie intensywnemu tsunami bredni, kiedy w ciągu 120 minut wygłosił 125 fałszywych stwierdzeń, czyli więcej niż jedno na minutę!). Płaskoziemcy i antyszczepionkowcy już nie wierzą ekspertom. Internet zmienił nasze codzienne życie w dezinformacyjne pole bitwy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A Russian diary : a journalist's final account of life, corruption & death in Putin's Russia. Znane także jako: Udręczona Rosja : dziennik buntu.
„Dziennik rosyjski” to ostatnia książka znanej rosyjskiej reporterki. Niedługo po jej napisaniu została zastrzelona na zlecenie rosyjskiej władzy. „Dziennik rosyjski” obejmuje okres prawie dwóch lat od 7 grudnia 2003 roku do końca sierpnia 2005 roku. Zaczyna się wyborami do Dumy Państwowej, w których partie demokratyczne poniosły dotkliwą porażkę. Konsekwencją tej porażki był pewny wybór Władimira Putina na drugą kadencję prezydencką. Autorka z ogromnym przejęciem śledzi kulisy władzy: tajemnicze zamachy terrorystyczne, niewyjaśnione zabójstwa i porwania, okrucieństwa w armii. Z bólem obserwuje bierność społeczeństwa, które zajęte narastającymi problemami bytowymi z obojętnością godzi się na ograniczanie swobód obywatelskich oraz podporządkowywanie parlamentu i sądów despotycznemu prezydentowi. Relacjonowane przez dziennikarkę akty przemocy popełniane przez władze brzmią obecnie przerażająco znajomo… W „Dzienniku rosyjskim” Anna Politkowska ukazuje społeczeństwo zdławione przez cynizm i korupcję. Opisuje, jak w miarę zbliżania się wyborów w Rosji Putin neutralizuje lub więzi swoich przeciwników, nakłada kaganiec na prasę, bezwstydnie okłamuje opinię publiczną, pogrąża lud w masowej depresji. W Moskwie oligarchowie wydają tysiące rubli na nocne imprezy, podczas gdy rosyjscy żołnierze zamarzają na śmierć. Ataki terrorystyczne stają się niemal codziennością. W „Dzienniku rosyjskim” Politkowska odważyła się powiedzieć prawdę o zniszczeniu Rosji pod rządami Władimira Putina – prawdę tym bardziej przejmującą po jej tragicznej śmierci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 929 (1 egz.)
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Tytuł oryginału: Die Smartphone-Epidemie : Gefahren für Gesundheit, Bildung und Gesellschaft. Przyjęta nazwa tłumacza: Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata.
KSIĄŻKA AUTORA BESTSELLEROWEJ „CYFROWEJ DEMENCJI”! W ciągu minionej dekady smartfon podbijał świat w oszałamiającym tempie, zmieniając codzienność użytkowników w stopniu, w jakim nie udało się to dotąd żadnej technicznej nowince. Towarzyszy nam od rana do wieczora, w pracy i w życiu prywatnym – wygląda na to, że nie możemy się bez niego obyć. Wielu dostrzega pozytywne strony korzystania z tego urządzenia, nieliczni zastanawiają się nad jego negatywnym wpływem na nasze myślenie, odczuwanie i działanie, a także na zdrowie. Czy mamy powody do obaw? Najwyższy czas przyjrzeć się faktom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
W podejmowanych w ostatnich latach rozważaniach poświęconych różnorodnym aspektom współczesnej myśli politycznej znaczącą i zarazem inspirującą rolę odgrywają niewątpliwie przedstawiciele lubelskiego ośrodka badawczego, skupieni wokół Katedry Myśli Politycznej Wydziału Politologii i Dziennikarstwa UMCS. Świadczą o tym nie tylko liczne, wartościowe poznawczo konferencje i sympozja naukowe, ale także powstałe w jego obrębie interesujące monografie autorskie i zbiorowe, podejmujące niejednokrotnie próbę nowatorskiego, wielopłaszczyznowego i komplementarnego zarazem spojrzenia na problemy związane z rozwojem myśli politycznej, a także nowymi formami jej komunikowania i upowszechniania. W takich właśnie kategoriach należy postrzegać monografię zbiorową pt. Myśl polityczna - działanie i komunikowanie, która pod względem redakcyjnym została przygotowana przez Annę Szwed-Walczak, Łukasza Jędrzejskiego oraz Kamila Mazurka. Opracowanie to zasługuje na tym większą uwagę, że pozostaje ono w istocie naturalnym dopełnieniem ważkiej pod względem poznawczym księgi jubileuszowej dedykowanej Pani Prof. dr hab. Ewie Maj, umiejętnie poszerzającym zarazem obszar podjętych w niej analiz i ukazującym nowe perspektywy badawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorzki i pełen ironii audyt wielkiej korporacji Nienawiść sp. z o.o. Nagradzany amerykański reporter Matt Taibbi bezlitośnie rozprawia się z dziennikarskim bałaganem w USA i wnikliwie analizuje typy politycznej ortodoksji, które tylko pozornie się od siebie różnią. Dostaje się wszystkim po równo – bo jak inaczej traktować działania mediów, w których „różnorodność intelektualna” rozumiana jest jako „po jednym reprezentancie z każdej partii”, nieuprzejmość stała się wymogiem, a dziennikarze porzucili zawodową bezstronność na rzecz politycznych agitacji. Szanowni Państwo, zapraszamy do reality show Ameryka kontra Ameryka! Wygrywają wszystkie stacje, przegrywają obywatele. Gwarantujemy – takiej porcji nienawiści nie zobaczycie nigdzie indziej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoje dziecko wcześniej nauczyło się obsługiwać tablet niż zawiązywać buty? A teraz więcej czasu spędza w sieci niż z Tobą? Jeśli tak, to jesteś cyfrowym rodzicem, czy tego chcesz, czy nie. I pewnie czujesz się trochę zagubiony, może nawet przerażony tym, jak ważne dla Twojego dziecka jest życie w sieci. Ta książka jest dla Ciebie! To wyważony i świetnie napisany poradnik dla rodziców e-dzieci. Autorka, oddzielając fakty od mitów, nazywa i porządkuje to, co czujemy intuicyjnie i co czasem spędza nam sen z powiek. Rozbiera na czynniki pierwsze świat nowych mediów w kontekście wychowania. Jesteśmy pierwszym pokoleniem rodziców "dzieci w sieci". Dynamiczny świat aplikacji i internetowych mód bywa trudny do ogarnięcia, dlatego bezcenne będą: liczne przykłady i anegdoty, konkretne wskazówki, jak w nim nawigować. By stać się rodzicem czujnym, a nie przeczulonym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tomek Beksiński : portret prawdziwy / Wiesław Weiss. - Wydanie 2. - Czerwonak : Wydawnictwo Vesper, 2016. - 701, [2] strony : ilustracje, faksymilia, fotografie ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wchodząc w XXI wiek Polska - jak i cały świat - stała się areną cyfrowej rewolucji. Komputery z fantastycznych wizji przeobraziły się w przedmioty codziennego użytku. Bezgłośny światłowód wyparł skrzeczące modemy, a pokolenie MTV, zbiorowy umysł zjednoczony przed telewizorem, ustąpiło przed pokoleniem Neo, cyborgami połączonymi z komputerami - i sobą nawzajem. Miłość, polityka, kultura, media - globalna sieć odmieniła wszystko. Internet stał się „miejscem”, w którym żyjemy, bawimy się, kochamy, walczymy i nienawidzimy. Czytamy fake newsy, tweetujemy, share’ujemy kontent, lajkujemy… Stanowimy konglomerat umysłów, ciał i maszyn. Wszyscy jesteśmy połączeni. Wszyscy jesteśmy cyborgami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-4/-9 (1 egz.)
Filia F1
Brak informacji o dostępności: sygn. 821-4/-9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gareth Jones : człowiek, który wiedział za dużo / Mirosław Wlekły. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2019. - 346, [6] stron : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Niezwykła historia młodego dziennikarza, który jako pierwszy opowiedział światu prawdę o Wielkim Głodzie na Ukrainie. Życiorys Garetha Jonesa zostanie opowiedziany przez Agnieszkę Holland w jej najnowszym filmie W 1933 roku młody dziennikarz Gareth Jones samotnie podróżuje na wschód, by zrobić wywiad z dyktatorem Józefem Stalinem. Podczas tej podróży dowiaduje się o ukraińskim kryzysie. Jako jeden z nielicznych zachodnich korespondentów dostaje się na ogarniętą terrorem Ukrainę, gdzie jest świadkiem największego głodu w historii ludzkości. Na własne oczy widzi sowieckie zbrodnie, słucha o ludziach umierających z głodu i aktach kanibalizmu. Po powrocie na Zachód mówi światu o Wielkim Głodzie. Zaszczuty przez skorumpowanych dziennikarzy, którzy podważają jego wiarygodność, zostaje odrzucony przez środowisko. Sposób, w jaki miał zostać pogrążony, zainspirował nawet George'a Orwella podczas pisania Folwarku zwierzęcego. Gareth Jones jako jeden z pierwszych zrozumiał mechanizmy rządzące światem w latach 30.: narodziny dyktatorskich reżimów czy rozwój propagandy. Ta lekcja pozostaje ciągle aktualna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93/94 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieautoryzowana autobiografia / Kuba Wojewódzki. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 487, [1] strona ; 21 cm.
Przygotujcie się na największy show Kuby Wojewódzkiego. L’enfant terrible polskiego show biznesu. O jego medialnej osobowości powstały już prace naukowe, a typowa dla niego bezczelność stała się telewizyjną dyscypliną olimpijską. Pogromca osobowości płaskich i bez charakteru. Wyznawca zasady, że przeginanie pały to takie samo prawo obywatelskie jak udział w wyborach. Bohater kultury pop, gość z krainy próżności. Od dziecka lubił szokować, a rzeczywistość dawała mu do zabawy niezbędne gadżety i okoliczności. Chciał zostać aktorem, ale znawcy sceny prognozowali mu rolę halabardnika albo aktora grającego kroki za sceną. Został więc królem błaznów. Jego autobiografia to skarbnica błyskotliwych bon motów, genialnych ripost, ciętych komentarzy. Kronika medialnego żywota, którego intensywnością można spokojnie obdzielić kilku celebrytów, a gażą za odcinek talk show wykarmić powiat. To też opowieść człowieka zasmuconego kondycją myślenia społeczeństwa, które głowy używa głównie do potakiwania. Człowiek-kameleon, właściciel ego widocznego z kosmosu, genialny publicysta, człowiek instytucja, ojciec chrzestny i grabarz wielu karier. Kim jest Kuba Wojewódzki? Bezczelna, irytująca i bulwersująca - najlepsza autobiografia celebryty. [www.azymut.pl, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 929 (1 egz.)
Filia F1
Brak informacji o dostępności: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ćpuny wojny : tego nie zobaczysz w relacjach z frontu / Anna Wojtacha. - Warszawa : Bellona, copyright 2020. - 380, [1] strona : fotografie ; 22 cm.
Niniejsza edycja stanowi poprawione i uzupełnione wydanie książki "Kruchy lód".
"Jedno jest pewne. Wojna sprawia, że mocniej czuje się życie. I daje nam przekonanie, że jesteśmy wyjątkowi. Nie uwierzę, jeśli któryś z moich kolegów zaprzeczy. Szkoda tylko, że płaci się za to taką cenę." Zawód reportera wojennego wciąż pozostaje domeną mężczyzn. Mało jest kobiet, które pokazują wojnę na pierwszej linii frontu. Ćpuny wojny to opowieść polskiej reporterki, która przedstawia życie codzienne kobiety korespondenta wojennego bez upiększeń i kompromisów: pęd na lotnisko, łapanie najlepszych połączeń. Szybko, szybciej. Ostrzał, ucieczka, adrenalina. Lajf, zsyłanie materiałów, kolejny lajf, znowu ostrzał. A także brutalna prawda o tym, co dzieje się po powrocie do domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej