Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(76)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(50)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje fachowe
(21)
Poradniki i przewodniki
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Menedżerowie
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Ośrodek IGiP
(72)
Czytelnia Dorośli
(1)
Autor
Antonowicz Paweł
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(2)
Pietrucha Seweryn
(2)
Wróbel Piotr
(2)
Armstrong Michael
(1)
Babin Leif
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Balcerek-Kosiarz Marta
(1)
Bielakowski Cezary (1968- )
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biernacki Michał
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Budzeń Daniel Ireneusz
(1)
Chmielewska Anna (finanse)
(1)
Church Allan H. (1966- )
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Conger Jay Alden (1952- )
(1)
Descours Danuta
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dobrowolska Emilia
(1)
Doerr John E
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dziadkiewicz Anna
(1)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(1)
Edwarczyk Bartosz
(1)
Eikenberry Kevin
(1)
Eisenbardt Monika
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Foltys Joachim
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grocki Romuald
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Jadamus-Hacura Maria
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lipski Mariusz (1966- )
(1)
Machel Wojciech
(1)
Macuda Małgorzata
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Marchewka-Bartkowiak Kamilla
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Matuska Ewa
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nisztor Piotr (1984- )
(1)
Nowak Maciej Jacek
(1)
Nowakowski Eligiusz Wojciech
(1)
Orechwo Małgorzata
(1)
Oruba Norbert
(1)
Page Larry (1973- )
(1)
Papaj Tomasz
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Posner Harriet
(1)
Provost Foster
(1)
Przychodzeń Justyna
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Skomra Witold (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(43)
Okres powstania dzieła
2001-
(73)
Kraj wydania
Polska
(76)
Język
polski
(76)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(12)
Dorośli
(8)
Przedsiębiorcy
(7)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Dyrektorzy HR
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Handlowcy
(2)
Informatycy
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Doradcy personalni
(1)
Ekonomiści
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Temat
Zarządzanie
(14)
Przedsiębiorstwo
(13)
Marketing
(6)
Media społecznościowe
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Innowacje
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Menedżerowie
(4)
Praca zdalna
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja pracy
(3)
Przywództwo
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Finansowanie
(2)
Google
(2)
Innowacje ekologiczne
(2)
Inwestycje
(2)
Kariera
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Miasta
(2)
Moda
(2)
Organizacje
(2)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
Osobowość
(2)
Polityka
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Psychologia
(2)
Reklama internetowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Technologie cyfrowe
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Alianse strategiczne (biznes)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
BlogMedia społecznościowe
(1)
Blogerzy
(1)
Bono (1960- )
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżety gminne
(1)
Coaching menedżerski
(1)
Content marketing
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design management
(1)
Design thinking
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Dług publiczny
(1)
Długi publiczne
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franczyza
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Google LLC
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Grove, Andy (1936-2016)
(1)
Handel
(1)
Informatyzacja
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inteligentne specjalizacje
(1)
Internet
(1)
Job crafting
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Temat: czas
2001-
(42)
1901-2000
(12)
1989-2000
(12)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Finanse
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(20)
Monografia
(17)
Poradnik
(15)
Podręcznik
(14)
Materiały pomocnicze
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(3)
Biografia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1404)
Edukacja i pedagogika
(557)
Medycyna i zdrowie
(335)
Socjologia i społeczeństwo
(335)
Literaturoznawstwo
(295)
Zarządzanie i marketing
(76)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(266)
Psychologia
(236)
Religia i duchowość
(235)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(221)
Biologia
(214)
Kultura i sztuka
(203)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(202)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(154)
Geografia i nauki o Ziemi
(140)
Podróże i turystyka
(125)
Hobby i czas wolny
(101)
Etnologia i antropologia kulturowa
(99)
Kulinaria
(98)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(97)
Filozofia i etyka
(89)
Językoznawstwo
(89)
Kultura fizyczna i sport
(79)
Rozwój osobisty
(79)
Ochrona środowiska
(65)
Informatyka i technologie informacyjne
(47)
Architektura i budownictwo
(44)
Fizyka i astronomia
(42)
Inżynieria i technika
(39)
Media i komunikacja społeczna
(33)
Nauka i badania
(30)
Styl życia, moda i uroda
(28)
Rolnictwo i leśnictwo
(24)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Dom i ogród
(22)
Transport i logistyka
(21)
Chemia
(18)
Matematyka
(16)
Archeologia
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(11)
Fizyka
(4)
Elektrotechnika
(3)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Zoologia
(2)
Geografia świata
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Konstytucja
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Monografia
(1)
Narkomania
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Varia
(1)
76 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie Rozwojem Przedsiębiorstwa (ZRP) stanowi jeden z ważniejszych nurtów badawczych, które podejmowane są zarówno w pracy naukowej, jak i dydaktycznej przez pracowników Katedry Ekonomiki Przedsiębiorstw Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Nasze wieloletnie doświadczenia w tym zakresie zaowocowały utworzeniem specjalności dydaktycznej o tej właśnie nazwie, którą oferujemy Studentom kierunku Zarządzanie. Problematyka ZRP jest wielowymiarowa. Z uwagi nie tylko na realizowane przez nas projekty badawcze, ale także w szczególności uwzględniając na nasze doświadczenia konsultingowe i doradcze na rzecz praktyki gospodarczej, staramy się realizować proces dydaktyki poprzez studia przypadków. W naszej opinii to jedyna słuszna droga budowania wiedzy i inspirowania Studentów do nauki. Niniejsza (1) monografia jest wizytówką naszej Katedry, a wraz z: (2) drugim tomem oraz (3) interaktywnym podręcznikiem do studiowania ZRP, stanowi spójny materiał dydaktyczny dla naszych Studentów. Wierzymy, iż dzieląc się w ten sposób naszą wiedzą, zarazimy Was do prawdziwego studiowania, zadawania pytań, a także zgłębiania tej niezwykle interesującej nas samych problematyki poprzez wspólną dyskusję i polemikę z autorami. Życzymy owocnej lektury i liczymy na aktywną postawę, którą będziemy zawsze doceniać w procesie realizacji zajęć dydaktycznych na specjalności: Zarządzanie Rozwojem Przedsiębiorstwa na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 T.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi: Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych? Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu? Czy content marketing sprzedaje? Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię? Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści? W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa? Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen? Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka w sposób kompleksowy przedstawia pojęcie aktywności promocyjnej miast, ukazując doświadczenie największych miast Polski w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modelowanie organizacji dynamicznej / Marek Brzeziński. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 104 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka jest podsumowaniem badań autora, których celem było przygotowanie koncepcji modelu organizacji dynamicznej (OD). Zawiera następujące składowe: segment zdolności organizacyjnych OD, segment strukturalny OD, segment psychospołeczny OD, segment zarządczy OD. Połączenie owych segmentów w metodologiczną całość zapewnia OD „poruszanie się” w bezpiecznym polu dynamicznej równowagi, jako kluczowym paradygmacie proponowanego modelu. Zbalansowanie poziomu czynników opisujących poszczególne segmenty stwarza elastyczne i adaptabilne warunki do funkcjonowania OD w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu. Książka przeznaczona jest dla kadry naukowo-dydaktycznej i studentów uczelni ekonomicznych, technicznych i menedżerskich, politechnik oraz uniwersytetów przyrodniczych, w których występują takie kierunku jak: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Ekonomia, Logistyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono badania ilościowe i jakościowe w obszarze zarządzania aktywami i pasywami jednostki samorządu terytorialnego oraz autorskie koncepcje zarządzania majątkiem i długiem lokalnym. W publikacji zaprezentowano m.in. analizę rozwiązań międzynarodowych i polskich w oparciu o badania statystyczne, ankietowe i studia przypadków, oddzielną prezentację koncepcji zarządzania majątkiem komunalnym oraz zarządzania długiem lokalnym, a także propozycję zintegrowanego podejścia do zarządzania aktywami i pasywami podsektora samorządowego w Polsce w oparciu o koncepcję ALM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie stresem w organizacji / Adam Cichosz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2018. - 279 stron ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treści publikacji przedstawione są na podstawie doświadczenia autorów w obszarze bankowości, zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz finansów publicznych. Skupiają się oni na wyjaśnieniu zasad, omówieniu procedur i prezentacji zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych narzędzi niezbędnych dla budowy finansowego modelu projektu rozwojowego, oceny jego efektywności, wrażliwości i związanego z nim ryzyka. W książce wskazane są praktyczne możliwości aplikacyjne różnych narzędzi klasycznych finansów korporacyjnych oraz nowoczesnych instrumentów inżynierii finansowej z uwzględnieniem spełnienia warunków zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie: ze środków konferencji "Sukces organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej. Strategie - procesy i projekty - ZZL"
Jesteśmy świadkami rewolucji informacyjnej, która przyczynia się do transformacji społeczeństwa i gospodarki. Gospodarka cyfrowa i tradycyjna przenikają się współcześnie tak ściśle, iż trudno je rozgraniczyć. Dla sukcesu organizacji kluczowe staje się zrozumienie charakterystyki i dynamiki uwarunkowań, w których przedsiębiorstwa i instytucje publiczne funkcjonują. Skuteczni menedżerowie twierdzą, że przetrwanie organizacji zależy od umiejętności jej liderów do elastycznego reagowania na niespodzianki i wyzwania rynku. Wrażliwość menedżerów na odczytywanie tych wyzwań jest czynnikiem przesądzającym o poziomie i sposobie reagowania na nie w procesach przystosowawczych organizacji, którymi zarządzają. W nadchodzącej przyszłości wygrywać będą nie te firmy, których liderzy podążają za przejściowymi modami i fantazjami, ale te, które potrafią zintegrować nową wiedzę i nowe możliwości z własnym zrozumieniem podstawowych prawd o sukcesie biznesu. Niniejsza monografia to kolejna pozycja z cyklu publikacji będących efektem konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego (wcześniej Instytutu Organizacji i Zarządzania) pod wspólnym tytułem Sukces organizacji. Na prezentowaną publikację składa się zbiór artykułów, które odnosząc się do różnych problemów zarządzania organizacjami w warunkach gospodarki cyfrowej, stanowią wyniki badań teoretycznych i empirycznych. Monografia powstała w wyniku zaangażowania autorów pochodzących z wiodących krajowych ośrodków akademickich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa autora przedmowy na okładce. Na stronie tytułowej i okładce: Mierz to, co istotne dla firmy, i skutecznie zarządzaj celami.
Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR system wyznaczania celów pomógł gigantom technologicznym takim jak Intel czy Google w osiągnięciu dynamicznego wzrostu i jak może pomóc każdej organizacji w rozwoju. Jesienią 1999 roku John Doerr spotkał się z założycielami startupu, któremu przekazał właśnie 12,5 miliona dolarów; była to największa inwestycja w jego karierze. Larry Page i Sergey Brin mieli niesamowitą technologię, przedsiębiorczą energię i niebotyczne ambicje, ale żadnego prawdziwego planu biznesowego. Aby Google mógł zmienić świat (czy choćby przeżyć), Page i Brin musieli się nauczyć, jak dokonywać trudnych wyborów w zakresie priorytetów, utrzymując zespół na dobrej drodze. Musieli nauczyć się rozpoznawać, kiedy należy przestać pracować nad nieudanymi pomysłami, inaczej mówiąc, musieli się nauczyć porażki ponosić jak najszybciej. Potrzebowali także aktualnych, odpowiednich danych, aby śledzić postępy aby zmierzyć to, co miało znaczenie. Doerr przedstawił im sprawdzoną metodę dążenia do doskonałości operacyjnej: Cele i Kluczowe Wyniki (OKR), którą odkrył, gdy pracował jako inżynier w Intelu. Stosowanie tej metody przynosi olbrzymie korzyści. OKRs kładą nacisk na najważniejsze działania podejmowane w organizacji. Skupiają wysiłek i wspierają koordynację. Łączą cele w obrębie działów, aby ujednolicić i wzmocnić całą firmę. A przy okazji zwiększają satysfakcję z pracy, co przekłada się na mniejszy wskaźnik rotacji kadr. Co było dalej, wszyscy wiemy. Dzięki zarządzaniu opartemu na metodzie OKR Google urósł z 40-osobowego zespołu do firmy zatrudniającej ponad 70 tysięcy ludzi i wycenianej przez rynek na ponad 700 miliardów dolarów. W niniejszej książce Doerr przedstawia analizy widziane oczami ludzi, którzy się tym faktycznie zajmowali. W gronie narratorów tych opowieści znaleźli się między innymi Bono i Bill Gates. Doerr pokazuje, jak wielką koncentrację, zwinność i wzrost da się uzyskać dzięki modelowi OKR, jak bardzo pomógł on wielu wybitnym organizacjom. Ta książka pomoże nowej generacji liderów zdobyć tę samą magię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 222 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowanych argumentów o nowych kierunkach interwencji strukturalnej, które implikują zmiany na wszystkich poziomach rozwoju regionalnego, problem podjęty w pracy należy uznać za aktualny i ważny dla dyscypliny nauk o zarządzaniu. Publikacja może być przydatna zwłaszcza dla pracowników urzędów centralnych i regionalnych w Polsce ubiegających się o projekty finansowane z funduszy Unii Europejskiej. Jest ona adresowana również do pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów i słuchaczy szkół menedżerskich i programów MBA. Zalecić ją można również do wykorzystania przez środowisko biznesu jako pomoc w określaniu kierunków rozwoju przedsiębiorstw w kontekście możliwości uzyskania finansowania zgodnie z priorytetami wspieranymi w strategicznych programach Unii Europejskiej i Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka sfery publicznej – jej istoty, struktur, zadań, funkcjonowania – skupia coraz większą uwagę naukowców z różnych dyscyplin i praktyków różnych branż – prawników, ekonomistów, socjologów, etyków. Naukowcy z tych dziedzin próbują odpowiedzieć na pytania tyczące roli władzy publicznej w dzisiejszym świecie, zakresu jej odpowiedzialności, etyki, pól ingerencji w życie jednostek i podmiotów gospodarczych, wreszcie pytania dotyczące instrumentów – narzędzi, jakie władza publiczna ma do dyspozycji, aby wypełniać niezbywalne obowiązki względem społeczeństwa w zmieniającym się świecie. Niniejsza publikacja ma na celu pokazanie szerokiego spektrum problematyki wynikającej z funkcji publicznych sprawowanych przez władzę, odniesienie się do pod stawowych koncepcji określających funkcje administrowania i zarządzania, z zamiarem uwypuklenia różnic między tymi pojęciami i adaptowanie ich do oddziaływania na rozwój terytorialny. Poświęcona temu jest głównie pierwsza część publikacji. W publikacji Autorzy uwzględnili ekonomiczny punkt widzenia, nie odnosząc się ani do aspektów socjologicznych, ani politycznych. Przeto nie podjęto dyskusji o roli państw narodowych w odniesieniu do jakiegokolwiek kraju; przyjęto punkt widzenia rozgrywających się dyskusji na poziomie nauki światowej – na temat władzy publicznej, funkcji i polityk publicznych, procesów zarządzania, administrowania przez te władze w aspekcie tendencji i ewolucji poszczególnych procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Design management staje się pożądanym tematem wielu szkoleń i kursów. Występuje w stałym programie studiów najlepszych uczelni biznesu na świecie. W związku z tym można zatem postulować, że w warunkach gospodarki XXI wieku, nazywanej globalną, proces design management prowadzący do tworzenia dodatkowej wartości dla przedsiębiorstwa i klienta stanowi cenne narzędzie dla rozwoju organizacji. Pomimo jednak istotnego znaczenia dotychczas nie zostały przeprowadzone badania eksplanacyjne dotyczące skali wykorzystywania design management w praktyce działania przedsiębiorstw w Polsce. Brakuje opracowań naukowych, raportów z badań czy też dobrych praktyk pokazujących polskie dokonania na tym polu. Także przytaczana w literaturze przedmiotu wiedza na temat zmian organizacyjnych zachodzących w wyniku identyfikacji szans, zmiany procesów organizacyjnych i kultury organizacyjnej jest niewystarczająca. To przede wszystkim skutek innego rozumienia roli designu w ubiegłym stuleciu: design skupiał się wówczas na finalnych rezultatach działalności przedsiębiorstw: produktach materialnych, architekturze i sztuce Obecnie obszar designu uległ transformacji i obejmuje projektowanie rozumiane jako proces prowadzący do zmiany w postaci między innymi kreowania doświadczeń nabywców, budowania nowych emocji, wprowadzenia zrównoważonych działań wewnątrz przedsiębiorstwa i tworzenia trwałych, opartych na wartościach interakcji z rynkiem. Zdaniem autorki, design management należy postrzegać więc jako holistyczny proces zarządczy obejmujący wszystkie poziomy dojrzałości designu, tj. nadawanie formy (styling), procesy doskonalenia organizacji oraz element strategii umożliwiający rozwój i utrzymanie efektywnego środowiska biznesowego, w którym organizacja może osiągnąć swoje cele strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przede wszystkim przywództwo, potem miejsce pracy. Coraz częściej pracownicy wykonują pracę poza siedzibą organizacji, dlatego sprawowanie przywództwa na odległość nabiera ogromnego znaczenia. Współzałożyciele Remote Leadership Institute, Kevin Eikenberry i Wayne Turmel, radzą, jak przewodzić ludziom rozproszonym po całym kraju albo nawet świecie. Posługując się opracowanym przez siebie modelem „Trzy razy O”, zachęcają liderów do łączenia niezmiennych elementów ich roli ? „ostatecznych rezultatów” (outcomes), „osób wykonujących pracę” (others) i „osoby przywódcy” (ourselves) z modelem wykorzystującym nowoczesną technologię informacyjno-komunikacyjną. Z tego praktycznego przewodnika dowiecie się m.in., jak: - sprawić, by zespoły rozproszone osiągały wyznaczone cele, - udzielać informacji zwrotnych i prowadzić coaching na odległość, - budować zaufanie wśród pracowników w różnych lokalizacjach, - umiejętnie korzystać z dostępnych narzędzi technologicznych, - kierować zespołami hybrydowymi. To obecnie najlepsza na rynku publikacja poświęcona sprawowaniu przywództwa na odległość. Zawiera interesujące przykłady z życia, praktyczne podejście, pytania skłaniające do refleksji i metody, które pomogą przywódcom udoskonalić pracę wszędzie tam, gdzie ją wykonują i gdzie znajdują się ludzie, którzy za nimi podążają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej