Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(76)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(50)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje fachowe
(21)
Poradniki i przewodniki
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Menedżerowie
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Ośrodek IGiP
(72)
Czytelnia Dorośli
(1)
Autor
Antonowicz Paweł
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(2)
Pietrucha Seweryn
(2)
Wróbel Piotr
(2)
Armstrong Michael
(1)
Babin Leif
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Balcerek-Kosiarz Marta
(1)
Bielakowski Cezary (1968- )
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biernacki Michał
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Budzeń Daniel Ireneusz
(1)
Chmielewska Anna (finanse)
(1)
Church Allan H. (1966- )
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Conger Jay Alden (1952- )
(1)
Descours Danuta
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dobrowolska Emilia
(1)
Doerr John E
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dziadkiewicz Anna
(1)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(1)
Edwarczyk Bartosz
(1)
Eikenberry Kevin
(1)
Eisenbardt Monika
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Foltys Joachim
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grocki Romuald
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Jadamus-Hacura Maria
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lipski Mariusz (1966- )
(1)
Machel Wojciech
(1)
Macuda Małgorzata
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Marchewka-Bartkowiak Kamilla
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Matuska Ewa
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nisztor Piotr (1984- )
(1)
Nowak Maciej Jacek
(1)
Nowakowski Eligiusz Wojciech
(1)
Orechwo Małgorzata
(1)
Oruba Norbert
(1)
Page Larry (1973- )
(1)
Papaj Tomasz
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Posner Harriet
(1)
Provost Foster
(1)
Przychodzeń Justyna
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Skomra Witold (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(43)
Okres powstania dzieła
2001-
(73)
Kraj wydania
Polska
(76)
Język
polski
(76)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(12)
Dorośli
(8)
Przedsiębiorcy
(7)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Dyrektorzy HR
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Handlowcy
(2)
Informatycy
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Doradcy personalni
(1)
Ekonomiści
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Temat
Zarządzanie
(14)
Przedsiębiorstwo
(13)
Marketing
(6)
Media społecznościowe
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Innowacje
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Menedżerowie
(4)
Praca zdalna
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja pracy
(3)
Przywództwo
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Finansowanie
(2)
Google
(2)
Innowacje ekologiczne
(2)
Inwestycje
(2)
Kariera
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Miasta
(2)
Moda
(2)
Organizacje
(2)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
Osobowość
(2)
Polityka
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Psychologia
(2)
Reklama internetowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Technologie cyfrowe
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Alianse strategiczne (biznes)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
BlogMedia społecznościowe
(1)
Blogerzy
(1)
Bono (1960- )
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżety gminne
(1)
Coaching menedżerski
(1)
Content marketing
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design management
(1)
Design thinking
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Dług publiczny
(1)
Długi publiczne
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franczyza
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Google LLC
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Grove, Andy (1936-2016)
(1)
Handel
(1)
Informatyzacja
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inteligentne specjalizacje
(1)
Internet
(1)
Job crafting
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Temat: czas
2001-
(42)
1901-2000
(12)
1989-2000
(12)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Finanse
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(20)
Monografia
(17)
Poradnik
(15)
Podręcznik
(14)
Materiały pomocnicze
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(3)
Biografia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1405)
Edukacja i pedagogika
(559)
Socjologia i społeczeństwo
(336)
Medycyna i zdrowie
(335)
Literaturoznawstwo
(296)
Zarządzanie i marketing
(76)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(266)
Psychologia
(237)
Religia i duchowość
(235)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(222)
Biologia
(214)
Kultura i sztuka
(203)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(202)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(154)
Geografia i nauki o Ziemi
(140)
Podróże i turystyka
(125)
Hobby i czas wolny
(101)
Etnologia i antropologia kulturowa
(99)
Kulinaria
(98)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(97)
Filozofia i etyka
(89)
Językoznawstwo
(89)
Kultura fizyczna i sport
(79)
Rozwój osobisty
(79)
Ochrona środowiska
(65)
Informatyka i technologie informacyjne
(47)
Architektura i budownictwo
(44)
Fizyka i astronomia
(42)
Inżynieria i technika
(39)
Media i komunikacja społeczna
(33)
Nauka i badania
(30)
Styl życia, moda i uroda
(28)
Rolnictwo i leśnictwo
(24)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Dom i ogród
(22)
Transport i logistyka
(21)
Chemia
(18)
Matematyka
(16)
Archeologia
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(11)
Fizyka
(4)
Elektrotechnika
(3)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Zoologia
(2)
Geografia świata
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Konstytucja
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Monografia
(1)
Narkomania
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Varia
(1)
76 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy zajmują się dwiema nowymi formami współpracy przedsiębiorstw klastrem i outsourcingiem jako narzędziami rozwoju przedsiębiorstwa. Rozwijanie znaczenia i pozycji klastrów w polityce regionalnej, krajowej i europejskiej , świadczy o tym, że to utrwalający się proces polegający na kształtowaniu się nowego typu współpracy przedsiębiorstw. Zastosowanie outsourcingu obejmuje w zasadzie wszystkie rodzaje organizacji funkcjonujące zarówno w środowisku realnym jak i wirtualnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowej, 16-18 września 2020 r., Gdańsk.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Refleksja nad sukcesem organizacji trwa nieprzerwanie od dwóch wieków i jest związana bezpośrednio z rozwojem organizacji przemysłowych. W czasach niezwykłych zmian, gdy informacja dociera szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, stając się towarem o bardzo krótkim terminie przydatności, a podstawowe zasoby, takie jak: kapitał, wiedza i kluczowe kompetencje, wydają się wypierane przez kapitał relacji międzyorganizacyjnych oraz umiejętność koncentracji i zaangażowania, warto ponownie przyjrzeć się nie tylko źródłom, ale i narzędziom sukcesu organizacji. Czy klasyczne modele funkcjonowania organizacji mają jeszcze zastosowanie i czy dalej wyjaśniają mechanizmy funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw? Jaka jest dynamika zmian relacji wewnątrzorganizacyjnych i międzyorganizacyjnych? Które z uwarunkowań zewnętrznych stają się istotne, a jakie tracą na znaczeniu? A może w ocenie i analizie funkcjonowania współczesnych i przyszłych organizacji należy zwrócić uwagę na coś zupełnie innego? (...) Zaprezentowane w monografii zagadnienia oraz analizy możliwości wykorzystania we współczesnych organizacjach różnorodnych metod i narzędzi dla budowania ich sukcesu wskazują na ciągłą potrzebę poszukiwania nowych, czasami bardziej interdyscyplinarnych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co łączy zakup kawy w automacie, darmową opiekę medyczną dla pracowników i budowę wielkiego lotniska w szczerym polu? Na ekonomii musi znać się każdy, bo każdy przecież podejmuje decyzje ekonomiczne. Odpowiedz na 1000 pytań i sprawdź, co wiesz na temat tego, jak funkcjonuje współczesna gospodarka. Poziom trudności pytań zawartych w książce jest zróżnicowany i choć przeważają te odnoszące się do wiedzy na poziomie akademickim, to opracowanie może być popularno-naukowym źródłem wiedzy dla czytelników niebędących zawodowymi ekonomistami. Istotną cechą zawartych w książce pytań jest nie tylko osadzenie ich w teoriach ekonomicznych, ale także znaczny odsetek pytań dotyczących rzeczywistości gospodarczej. Książka adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich (różnych kierunków ekonomicznych), nauczycieli przedmiotu podstawy przedsiębiorczości w szkołach średnich (zarówno ogólnokształcących, jak i zawodowych o profilu ekonomicznym), a także osób przygotowujących się do olimpiad i konkursów z dziedziny ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Extreme ownership : how U.S. Navy Seals lead and win.
Książka napisana przez byłych dowódców północnoamerykańskiej Morskiej Jednostki Operacyjnej Walki Specjalnej. Łączy elementy reportażu z pola walki, wykładu na temat zasad zarządzania zespołem i poradnika dla liderów oraz menedżerów. Autorzy dowodzą, że istnieją żelazne zasady sukcesu lidera obowiązujące zarówno na wojnie, jak i w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Zarządzanie Rozwojem Przedsiębiorstwa (ZRP) stanowi jeden z ważniejszych nurtów badawczych, które podejmowane są zarówno w pracy naukowej, jak i dydaktycznej przez pracowników Katedry Ekonomiki Przedsiębiorstw Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Nasze wieloletnie doświadczenia w tym zakresie zaowocowały utworzeniem specjalności dydaktycznej o tej właśnie nazwie, którą oferujemy Studentom kierunku Zarządzanie. Problematyka ZRP jest wielowymiarowa. Z uwagi nie tylko na realizowane przez nas projekty badawcze, ale także w szczególności uwzględniając na nasze doświadczenia konsultingowe i doradcze na rzecz praktyki gospodarczej, staramy się realizować proces dydaktyki poprzez studia przypadków. W naszej opinii to jedyna słuszna droga budowania wiedzy i inspirowania Studentów do nauki. Niniejsza (1) monografia jest wizytówką naszej Katedry, a wraz z: (2) drugim tomem oraz (3) interaktywnym podręcznikiem do studiowania ZRP, stanowi spójny materiał dydaktyczny dla naszych Studentów. Wierzymy, iż dzieląc się w ten sposób naszą wiedzą, zarazimy Was do prawdziwego studiowania, zadawania pytań, a także zgłębiania tej niezwykle interesującej nas samych problematyki – poprzez wspólną dyskusję i polemikę z autorami. Życzymy owocnej lektury i liczymy na aktywną postawę, którą będziemy zawsze doceniać w procesie realizacji zajęć dydaktycznych na specjalności: Zarządzanie Rozwojem Przedsiębiorstwa na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 T.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Customer Experience Management : moc pozytywnych doświadczeń w na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, 2023. - 407, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy na okładce: moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy? Takich osó,b jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazó,wek i narzędzi, by mó,c w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientó,w na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientó,w i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem książki jest przedstawienie genezy, podstaw teoretycznych, założeń, form zastosowań od poziomu makro, przez mezo, po mikro i ewolucji podejścia systemowego w innowacyjności oraz ocena znaczenia tego podejścia dla innowacyjności i rozwoju. Badano wpływ interakcji między różnymi elementami systemu innowacyjnego na ich rezultaty w ujęciu innowacyjności i dla rozwoju na różnych poziomach: makro, mezo i mikro. Oceny dokonano, opierając się na badaniach własnych i literaturze. Ponadto przy uwzględnieniu podejścia systemowego, które jest nastawione na praktyczne wyniki, które mogą by osiągane na różne sposoby, szczególnie w systemach społecznych, stosuje się też analizę rezultatu w celu odnalezienia przyczyn sukcesu. Dążono do odkrycia i scharakteryzowania szarych skrzynek systemów innowacyjnych, tj. ich nie do końca jasnej struktury, właściwości oraz mechanizmów i zachowań. Podejście to jest zastosowane w odniesieniu do regionalnych systemów innowacji w Unii Europejskiej. W wypadku ekosystemów innowacyjnych inteligentnych specjalizacji zakłada się, że jeśli stanowią one ekosystemy innowacyjne i spełniają cele i wymogi postawione przy ich wyznaczaniu, to powinny dać efekt pobudzenia rozwoju zostało to sprawdzone dla Polski za lata 2012-2018.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie pracownikami w dobie Internetu / Jacek Woźniak. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 472 strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
(HR)
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której kompleksowo opisano wykorzystywanie Internetu w zarządzaniu pracownikami. Wskazano, jak nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) umożliwiają uzyskanie przez organizację przewagi konkurencyjnej w postaci zindywidualizowanej relacji między firmą a jej kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie lockdownu, będącego wynikiem pandemii COVID-19, zmusiło wiele organizacji w Polsce do wdrożenia pracy zdalnej. Przyspieszone tempo zmian w zakresie trybu pracy ujawniło wiele komplikacji związanych zarówno z efektywnością pracowników, jak i zdolnościami organizacyjnymi pracodawców. Praca zdalna wymusiła na członkach kadr menedżerskich wypracowanie nowych metod i technik zarządzania rozproszonym zespołem, utrzymania wśród pracowników mobilizacji oraz ewaluacji ich efektywności. Związane z pracą zdalną komplikacje i następstwa, stały się podstawą do wysnutych w niniejszej monografii tez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdalna praca i będąca jej częścią telepraca jest formą organizacji pracy intelektualnej, która narodziła się około pięćdziesięciu lat temu. Pomimo wielu optymistycznych prognoz tempo popularyzacji tej formy organizacji pracy było wolne. Dopiero pandemia koronawirusa, która wybuchła w 2020 roku, stała się punktem przełomowym w popularyzacji tej formy pracy. Wdrożenie zdalnej pracy jest możliwe dzięki technologii teleinformatycznej. Jednak, aby praca przebiegała sprawnie i efektywnie, oprócz technologii niezbędna jest również odpowiednia kultura organizacji, procesy komunikacyjne i mechanizmy koordynacji zdalnych pracowników. Autor książki spróbował odpowiedzieć na pytanie, jak można wykorzystywać technologię teleinformatyczną i rozwiązania organizacyjne do skuteczniejszego zarządzania zdalnymi pracownikami: telepracownikami i członkami wirtualnych zespołów. Zakres monografii obejmuje telepracę i funkcjonowanie wirtualnych zespołów, które wspólnie składają się na zjawisko zdalnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odnawialne źródła energii w logistyce / redakcja naukowa Monika Ziółko, Dorota Dziedzic. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 258 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W publikacji poruszono potencjalnie kluczowy aspekt gospodarek państw rozwiniętych na świecie, a zwłaszcza w Unii Europejskiej, dotyczący pozyskiwania energii ze źródeł odnawialnych. Sytuacja społeczno-ekonomiczna oraz wyczerpujące się zasoby naturalne, niewątpliwie wpłynęły na wzrost zainteresowania omawianą tematyką. W książce przedstawiono najnowsze rozwiązania dotyczące napędzania pojazdów zieloną energią w transporcie samochodowym, kolejowym, lotniczym oraz morskim, a także sposoby zasilania taką energią magazynów i infrastruktury logistycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki. W części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach zarówno tych będących dawcami licencji, jak i franczyzobiorcami. Idealna książka dla tych, którzy chcą zaznajomić się z tym, jak funkcjonują powiązania franczyzowe w praktyce gospodarczej. Książka pozwala posiąść niezbędną wiedzę przedsiębiorcom zainteresowanym zakupem licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także dla właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw, zarówno posiadających już sieć sklepów franczyzowych oraz tych, dopiero planujących rozwijać system franczyzowy, a także wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o tej formie współpracy gospodarczej. Niniejsza książka skierowana jest również do studentów i wykładowców szkół wyższych, zwłaszcza o profilu ekonomicznym, bowiem franczyza jest szansą dla niezależnych przedsiębiorców na podjęcie działalności gospodarczej pod "parasolem" znanej i rozpoznawalnej marki. Dla twórców unikalnego know-how jest natomiast drogą rozwoju i wzrostu poziomu rozpoznawalności marki. "Poza niewątpliwymi walorami naukowo-poznawczymi książka ma istotną wartość aplikacyjną, może być cenną lekturą dla praktyków gospodarczych uczestniczących w łańcuchach franczyzowych oraz tych, którzy interesują się podjęciem tego typu współpracy" - z recenzji prof. zw. dr hab. Krzysztofa Mareckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: – cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, – zarządzanie aliansami marketingowymi – wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, – tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, – alianse marketingowe różnych podmiotów – przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej