Design management
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Ośrodek IGiP
(1)
Autor
Dziadkiewicz Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Temat
Powieść obyczajowa
(3474)
Powieść polska
(2668)
Powieść amerykańska
(2533)
Kobieta
(1876)
Powieść społeczno-obyczajowa
(1393)
Design management
(-)
Powieść angielska
(1227)
Literatura dziecięca polska
(1119)
Literatura piękna dla dzieci do 8 l.
(1114)
Literatura piękna dla młodzieży 11-14 l.
(1098)
Rodzina
(1005)
Poezja polska
(997)
Literatura polska
(949)
Literatura piękna dla dzieci 9-10 l.
(925)
Miłość
(924)
Powieść sensacyjna
(903)
Tajemnica
(864)
Przyjaźń
(858)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(680)
Opowiadanie polskie
(654)
Literatura młodzieżowa polska
(553)
Historia
(551)
Relacje międzyludzkie
(537)
II wojna światowa (1939-1945)
(532)
Powieść historyczna
(520)
Zwierzęta
(493)
Dziecko
(474)
Pamiętniki polskie
(466)
Zabójstwo
(463)
Śledztwo i dochodzenie
(459)
Powieść kryminalna
(452)
Powieść młodzieżowa polska
(452)
Powieść francuska
(450)
Powieść psychologiczna
(433)
Język polski
(421)
Opowiadanie dziecięce polskie
(406)
Rodzeństwo
(400)
Literatura
(399)
Sekrety rodzinne
(387)
Policjanci
(386)
Powieść niemiecka
(372)
Małżeństwo
(366)
Wojna 1939-1945 r.
(365)
Nastolatki
(361)
Magia
(359)
Powieść fantastyczna
(359)
Publicystyka polska
(346)
Żydzi
(346)
Dziewczęta
(338)
Relacja romantyczna
(336)
Filozofia
(324)
Wojsko
(310)
Pisarze polscy
(308)
Powieść rosyjska
(308)
Trudne sytuacje życiowe
(307)
Uczucia
(302)
Dzieci
(300)
Wychowanie
(292)
Osoby zaginione
(286)
Życie codzienne
(285)
Przedsiębiorstwo
(284)
Literatura piękna dla dzieci do lat 8
(270)
Dramat polski
(264)
Kultura
(263)
Boże Narodzenie
(261)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(258)
Wychowanie w rodzinie
(257)
Przestępczość zorganizowana
(250)
Książka mówiona
(248)
Sport
(241)
Wybory życiowe
(240)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(236)
Matki i córki
(228)
Młodzież
(224)
Psychologia
(224)
Budownictwo
(223)
Polacy za granicą
(222)
Pedagogika
(221)
Powieść grozy
(219)
Literatura piękna dla młodzieży 15-16 l.
(217)
Powieść biograficzna
(216)
Inwestycje
(215)
Powieść wojenna
(213)
Zarządzanie
(212)
Dziennikarze
(207)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(206)
Sztuka
(206)
Poezja dziecięca polska
(203)
Władcy
(203)
Uprowadzenie
(202)
Nauczanie
(200)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(199)
Zemsta
(194)
Literatura dziecięca amerykańska
(185)
Poszukiwania zaginionych
(181)
Powieść młodzieżowa angielska
(181)
Uczniowie
(181)
Podróże
(179)
Duchowieństwo katolickie
(176)
Polityka
(176)
Powieść dziecięca polska
(173)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Design management staje się pożądanym tematem wielu szkoleń i kursów. Występuje w stałym programie studiów najlepszych uczelni biznesu na świecie. W związku z tym można zatem postulować, że w warunkach gospodarki XXI wieku, nazywanej globalną, proces design management prowadzący do tworzenia dodatkowej wartości dla przedsiębiorstwa i klienta stanowi cenne narzędzie dla rozwoju organizacji. Pomimo jednak istotnego znaczenia dotychczas nie zostały przeprowadzone badania eksplanacyjne dotyczące skali wykorzystywania design management w praktyce działania przedsiębiorstw w Polsce. Brakuje opracowań naukowych, raportów z badań czy też dobrych praktyk pokazujących polskie dokonania na tym polu. Także przytaczana w literaturze przedmiotu wiedza na temat zmian organizacyjnych zachodzących w wyniku identyfikacji szans, zmiany procesów organizacyjnych i kultury organizacyjnej jest niewystarczająca. To przede wszystkim skutek innego rozumienia roli designu w ubiegłym stuleciu: design skupiał się wówczas na finalnych rezultatach działalności przedsiębiorstw: produktach materialnych, architekturze i sztuce Obecnie obszar designu uległ transformacji i obejmuje projektowanie rozumiane jako proces prowadzący do zmiany w postaci między innymi kreowania doświadczeń nabywców, budowania nowych emocji, wprowadzenia zrównoważonych działań wewnątrz przedsiębiorstwa i tworzenia trwałych, opartych na wartościach interakcji z rynkiem. Zdaniem autorki, design management należy postrzegać więc jako holistyczny proces zarządczy obejmujący wszystkie poziomy dojrzałości designu, tj. nadawanie formy (styling), procesy doskonalenia organizacji oraz element strategii umożliwiający rozwój i utrzymanie efektywnego środowiska biznesowego, w którym organizacja może osiągnąć swoje cele strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej