Praca, kariera, pieniądze
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Menedżerowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(4)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Ośrodek IGiP
(10)
Filia F1
(1)
Filia Dargomyśl
(3)
Dział instrukcyjny
(1)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chajzer Filip (1984- )
(1)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Eikenberry Kevin
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Głowacki Łukasz
(1)
Haner Jean
(1)
Kabarowski Tomasz
(1)
Klinkosz Marcin
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Käfferlein Peter
(1)
Köhne Olaf
(1)
Maciąg Agnieszka (1969- )
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Rossmann Dirk (1946- )
(1)
Seweryn Maurycy
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Turmel Wayne
(1)
Waryszak Tomasz
(1)
Wolański Robert (fotograf)
(1)
Wójcik Piotr
(1)
Wójcik Piotr (finanse)
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Informatycy
(2)
Maklerzy giełdowi
(2)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(2)
Inwestycje
(2)
Kariera
(2)
Kryptowaluta
(2)
Menedżerowie
(2)
Osobowość
(2)
Przywództwo
(2)
Samorealizacja
(2)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Bezrobocie
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Chajzer, Filip (1984- )
(1)
Chajzer, Zygmunt (1954- )
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Drogeria
(1)
Dziennikarze
(1)
Emigracja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Milionerzy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mowy
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rossmann, Dirk (1946- )
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sieć handlowa
(1)
Socjologia
(1)
Sukces
(1)
Traderzy
(1)
Ubóstwo
(1)
Unia Europejska
(1)
Wybory życiowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Broszura
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1404)
Edukacja i pedagogika
(558)
Medycyna i zdrowie
(335)
Socjologia i społeczeństwo
(335)
Literaturoznawstwo
(296)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(266)
Psychologia
(236)
Religia i duchowość
(235)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(221)
Biologia
(214)
Kultura i sztuka
(203)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(202)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(154)
Geografia i nauki o Ziemi
(140)
Podróże i turystyka
(125)
Hobby i czas wolny
(101)
Etnologia i antropologia kulturowa
(99)
Kulinaria
(98)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(97)
Filozofia i etyka
(89)
Językoznawstwo
(89)
Kultura fizyczna i sport
(79)
Rozwój osobisty
(79)
Zarządzanie i marketing
(76)
Ochrona środowiska
(65)
Informatyka i technologie informacyjne
(47)
Architektura i budownictwo
(44)
Fizyka i astronomia
(42)
Inżynieria i technika
(39)
Media i komunikacja społeczna
(33)
Nauka i badania
(30)
Styl życia, moda i uroda
(28)
Rolnictwo i leśnictwo
(24)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Dom i ogród
(22)
Transport i logistyka
(21)
Chemia
(18)
Matematyka
(16)
Archeologia
(15)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(11)
Fizyka
(4)
Elektrotechnika
(3)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Zoologia
(2)
Geografia świata
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Konstytucja
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Monografia
(1)
Narkomania
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Varia
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 179 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów. Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google. Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia F1
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; przełożył Konrad Pawłowski. - Wydanie 2. poprawione (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2019. - 246, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Wydanie 1. pt.: Zasady działania skutecznego przywódcy.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya 7 nawyków skutecznego działania, cieszących się niezwykłą popularnością (w Stanach Zjednoczonych sprzedano ponad 10 mln egzemplarzy) także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przede wszystkim przywództwo, potem miejsce pracy. Coraz częściej pracownicy wykonują pracę poza siedzibą organizacji, dlatego sprawowanie przywództwa na odległość nabiera ogromnego znaczenia. Współzałożyciele Remote Leadership Institute, Kevin Eikenberry i Wayne Turmel, radzą, jak przewodzić ludziom rozproszonym po całym kraju albo nawet świecie. Posługując się opracowanym przez siebie modelem „Trzy razy O”, zachęcają liderów do łączenia niezmiennych elementów ich roli ? „ostatecznych rezultatów” (outcomes), „osób wykonujących pracę” (others) i „osoby przywódcy” (ourselves) z modelem wykorzystującym nowoczesną technologię informacyjno-komunikacyjną. Z tego praktycznego przewodnika dowiecie się m.in., jak: - sprawić, by zespoły rozproszone osiągały wyznaczone cele, - udzielać informacji zwrotnych i prowadzić coaching na odległość, - budować zaufanie wśród pracowników w różnych lokalizacjach, - umiejętnie korzystać z dostępnych narzędzi technologicznych, - kierować zespołami hybrydowymi. To obecnie najlepsza na rynku publikacja poświęcona sprawowaniu przywództwa na odległość. Zawiera interesujące przykłady z życia, praktyczne podejście, pytania skłaniające do refleksji i metody, które pomogą przywódcom udoskonalić pracę wszędzie tam, gdzie ją wykonują i gdzie znajdują się ludzie, którzy za nimi podążają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja w zarządzaniu motywacją! Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, konsultantka i coach, współautorka jednego z tytułów z serii książek Jednominutowy Menedżer, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Standardowe techniki motywowania innych działają powierzchownie i na krótką metę. W tej książce Fowler wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych badań naukowych i przedstawia sprawdzony model i plan działania, które pomogą liderom poprowadzić swoich ludzi w stronę takiej motywacji, która nie tylko pozwoli im zwiększyć wydajność pracy i zaangażowanie, ale w dodatku zapewni im głębokie poczucie celu i spełnienia. Jej program Optymalna Motywacja pokazuje liderom, co mogą zrobić, aby odejść od zewnętrznych nagród i pomóc swoim pracownikom odkryć, w jaki sposób ich praca może zaspokoić ich głębsze potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjności i kompetencji. Badania dowodzą, że tylko dzięki takiemu podejściu można osiągnąć głęboką i trwałą motywację. Program ten sprawdził się w organizacjach na całym świecie – klientami Fowler były takie firmy, jak Microsoft, CVS, NASA, H&R Block, Mattel i wiele, wiele innych. Autorka ilustruje poszczególne kroki procesu przykładami zaczerpniętymi z życia i prezentuje w praktyce to przełomowe rozwiązanie dla liderów, którzy pragną, by ich pracownicy byli właściwie zmotywowani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Emigracja dla każdego : praktyczny poradnik dla osób planujących emigrację zarobkową. / Marcin Klinkosz. - Wydanie pierwsze. - Dublin : [wydawca nieznany], 2018 - 110 stron ; 20cm.
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Odkryj sprawdzony system produktywności i osiągnij ponadprzeciętne rezultaty. „Przeskocz to” to praktyczny poradnik mówiący o tym, jak zacząć działać, realizować swoje plany i cele oraz jak w maksymalny sposób wykorzystywać swój czas. Możesz osiągnąć znacznie więcej, robiąc mniej!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obraz rynku inwestycji XXI wieku wygląda na bardzo skomplikowany - szczególnie jeśli porównać go z sytuacją z poprzedniego stulecia. Z roku na rok rośnie liczba instrumentów będących w zasięgu ręki każdego inwestora - można obracać nie tylko akcjami, ale także walutami, towarami i surowcami, można operować na zagranicznych indeksach giełdowych, wielkie emocje wzbudzają również kryptowaluty. Współczesny inwestor na co dzień musi radzić sobie nie tylko z analizą techniczną, ale też z nieprzerwanym strumieniem informacji na temat rynku, ekonomii, notowań, strat, zysków oraz... z własną psychiką. Niestety, inwestycyjne boje często kończą się niepowodzeniem. Czy tak musi być? Autor tej książki prezentuje nowatorskie podejście do tematu inwestowania i związanych z nim emocji. Kluczem do zrozumienia mechanizmów rządzących rynkiem inwestycji jest analiza techniczna, odpowiednia do rzeczywistości XXI wieku. Książka przedstawia najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie, z którego w praktyce skorzystać może każdy inwestor. Przedstawione metody znajdą zastosowanie na każdym rynku - niezależnie od tego, czy analizie poddawane będą krajowe akcje, globalne rynki złota, ropy naftowej i energii, indeksy giełdowe, czy też kryptowaluty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura budowania relacji służbowych Czyli etykieta biznesu w praktyce / Dagmara Łuczka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, copyright 2020. - 157 stron : ilustracje ; 24 cm.
Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy. W książce Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki. Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe. Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących: skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych, standardów zachowań w świecie biznesu, różnic kulturowych, norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc. Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci." Ryszard Kajkowski Założyciel pierwszej prywatnej firmy produkcji oprogramowania w Polsce Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od wielu lat pielęgnuję w sobie świadomość, że wszystko, co mnie w życiu spotyka, jest darem. Zarówno rzeczy dobre, jak i trudne mają wielką wartość i ukryty sens. Za każdą ciemnością ukrywa się mnóstwo światła – wiem, że to ja muszę je odkryć, a moje nastawienie jest ważnym elementem oczyszczenia i uzdrowienia. Taka postawa otwiera na cenne dary, które procentują przez kolejne lata. Kiedy narzekasz, nie słyszysz. Kiedy Twój umysł jest spokojny, odbiera ważne przesłania i wskazówki. Niektórzy za wszelką cenę pragną zatrzymać czas i pozostać w przeszłości. Jednak każdemu z nas przeznaczona jest przemiana, przebudzenie, rozwój i doświadczenie dobrostanu – który nie jest jedynie stanem posiadania, ale wyznacznikiem tego, jak dobrze czujesz się w swoim życiu, w swojej pracy, w swojej skórze... Tego uczucia nie da się kupić za żadne pieniądze, to efekt codziennych wyborów. Dobrostan to poczucie wolności, a prawdziwa wolność to wolność od potrzeby robienia wrażenia na innych ludziach. To wewnętrzny spokój, spójność, harmonia, czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą. Pragnę, aby ta książka wniosła do Twojego życia nową świadomość tego, co jest naprawdę ważne. By dała Ci wiedzę, praktyczne wskazówki i motywację. By stała się talizmanem, który przyciągnie do Twojego życia mnóstwo pomyślności i obfitości wszelkiego dobra. Wyruszmy razem w kolejną podróż ku ważnej, niezwykłej i pięknej przemianie. Z miłością Agnieszka [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bestseller w Niemczech. Ponad 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy! Często robiłem rzeczy, których nikt inny wcześniej nie robił. Człowiek pełen sprzeczności. Z jednej strony twardy konkurent w biznesie, z drugiej - zaangażowany społecznie wrażliwiec. Dirk Rossmann, pionier współczesnego rynku drogerii, wielki przedsiębiorca i milioner. Jego credo: nigdy się nie poddawaj! Już w wieku 12 lat wykazał się duchem przedsiębiorczości: kupował artykuły z drogerii o 10% taniej i dostarczał je rowerem do klientów. W wieku zaledwie 25 lat otworzył w Hanowerze pierwszą w Niemczech drogerię samoobsługową, kładąc podwaliny pod imperium swojej firmy. Ale historia jego sukcesu miała również gorsze momenty: w 1996 roku firma była w stanie upadłości, prywatnie Dirk Rossmann spekulował na giełdzie papierów wartościowych i w tym samym roku doznał zawału serca. Od tego czasu porzuciłem wszystkie inne zajęcia i próbowałem uratować firmę. Przez ten kryzys Dirk Rossmann przeszedł głęboką przemianę. Uważa to za powód swojego dzisiejszego sukcesu. Rossmann to człowiek konsekwentny, bogaty w doświadczenia życiowe, którego książka pomaga obrać dobry kierunek w trudnych czasach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział instrukcyjny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarabiać na kryptowalutach / Tomasz Waryszak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 229 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
"Kryptowaluty" - ten termin brzmi nieco tajemniczo, ale i wielce obiecująco. Wielu inwestorów nadal nie w pełni pojmuje mechanizm funkcjonowania kryptowalut, jednak niemal każdy rozważa, czy warto się nimi zainteresować. Czy te cyfrowe waluty są prawdziwą, nową nadzieją na duży zarobek? Szansą na uwolnienie się od dyktatury banków? A może jest to tylko kolejna bańka spekulacyjna? Czy porównywanie kryptowalut do piramidy finansowej ma jakiekolwiek podstawy? Czy można zaufać walutom, za którymi nikt nie stoi, które nie mają żadnej centrali ani emitenta? Czy jest to początek rewolucji ekonomicznej, demokracji pieniądza niezależnego od banków? Jednak czy warto ryzykować, inwestując w coś, czego się do końca nie rozumie? Absolutnie nie warto i dlatego, nim wkroczysz na nowy wspaniały rynek kryptowalut, dowiedz się o nich jak najwięcej! Wraz z autorem tej książki prześledź historię powstania bitcoina, mechanikę jego działania oraz młodszych kryptowalut, zwanych altcoinami. Na podstawie najpopularniejszych portfeli dla bitcoina i portfeli wielowalutowych dowiedz się, krok po kroku, jak założyć własny portfel kryptowalutowy. Naucz się zakładać i obsługiwać konta na giełdach kryptowalutowych i przekonaj się, jak przebiegają na nich transakcje. Wybierz tę z giełd, na której chcesz grać. Poznaj sprawdzone metody i miejsca właściwe do poszukiwania informacji oraz naucz się je interpretować. Przyjrzyj się historii kursu bitcoina i spróbuj wyciągnąć z niej wnioski. Zastanów się, jakie scenariusze na przyszłość można rysować dla kryptowalut. Jakie miejsce mogą zająć one w ekonomicznym krwioobiegu? Czy bitcoin ma rzeczywistą wartość? Opanuj zasady analizy technicznej na "rynku krypto" oraz sekrety miningu, czyli wydobywania kryptowalut. Poznaj specyficzny żargon i terminologię, bez których nie można zrozumieć kryptowalutowej niszy internetu. Dowiedz się, jak wyglądają regulacje prawne wirtualnych walut w Polsce. Tak "uzbrojony" możesz ruszyć na podbój rynku kryptowalut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kryptowaluty i świat wokół nich / Piotr Wójcik, Tomasz Kabarowski. - Gdynia : Novae Res, 2023. - 169, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 20 cm.
(Poradnik)
(Novae Res)
Łatwy zysk często wiąże się z dużym ryzykiem. Zanim zatem zainwestujesz, sprawdź, czy wybrałeś właściwą drogę. Chociaż niemal każdy z nas słyszał o kryptowalutach i orientuje się, na czym polega mechanizm ich funkcjonowania, pojęcie to ciągle budzi w nas tyle samo ciekawości, co sceptycyzmu. Warto zatem sięgnąć do poradnika, który nie tylko w przejrzysty sposób wyjaśnia, jak powstał ten tajemniczy system i z czego wynika jego innowacyjność, ale także jakie stwarza zagrożenia. Książka Piotra Wójcika i Tomasza Kabarowskiego wprowadza czytelnika w świat wirtualnych aktywów i udowadnia, że bezpieczne korzystanie z nich wcale nie jest takie skomplikowane – warto jednak najpierw poznać najważniejsze zagadnienia technologiczne, ekonomiczne i psychologiczne, które są nierozerwalnie związane z inwestowaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej