Cengiel Paweł
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Ośrodek IGiP
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Cengiel Paweł
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(207)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(182)
Fabianowska Małgorzata
(172)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(161)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(160)
Jachowicz Stanisław
(159)
Roberts Nora (1950- )
(155)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław (1847-1912)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Zarawska Patrycja
(128)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(123)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(114)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(113)
Steel Danielle
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Rzehak Wojciech
(98)
Lenin Włodzimierz Iljicz (1870-1924)
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Popławska Anna
(95)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Włodarczyk Barbara
(89)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Ławnicki Lucjan
(87)
Asnyk Adam
(86)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(86)
Ludwikowska Jolanta
(85)
Shakespeare William (1564-1616)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Tuwim Julian (1894-1953)
(82)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(81)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Masterton Graham (1946- )
(77)
Mróz Remigiusz (1987- )
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Supeł Barbara
(75)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Michalak Katarzyna (1969- )
(73)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(71)
King Stephen
(71)
Polkowski Andrzej
(71)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Szulc Andrzej
(69)
Conrad Joseph (1857-1924)
(68)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(68)
Mazan Maciejka
(67)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(67)
Głowińska Anita
(66)
Lem Stanisław (1921-2006)
(66)
Sparks Nicholas (1965- )
(66)
Drewnowski Jacek (1974- )
(65)
Lange Antoni
(65)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(65)
Christie Agatha (1890-1976)
(64)
Ross Tony
(64)
Polak Grzegorz
(63)
Fleszarowa-Muskat Stanisława (1919-1989)
(62)
Spirydowicz Ewa
(61)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Skowrońska Emilia
(60)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(59)
Chotomska Wanda
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Grisham John (1955- )
(58)
Keff Bożena
(58)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Firmowa witryna internetowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 179 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów. Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google. Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej