Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(76)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(50)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje fachowe
(21)
Poradniki i przewodniki
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Menedżerowie
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Ośrodek IGiP
(72)
Czytelnia Dorośli
(1)
Autor
Antonowicz Paweł
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(2)
Pietrucha Seweryn
(2)
Wróbel Piotr
(2)
Armstrong Michael
(1)
Babin Leif
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Balcerek-Kosiarz Marta
(1)
Bielakowski Cezary (1968- )
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biernacki Michał
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Budzeń Daniel Ireneusz
(1)
Chmielewska Anna (finanse)
(1)
Church Allan H. (1966- )
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Conger Jay Alden (1952- )
(1)
Descours Danuta
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dobrowolska Emilia
(1)
Doerr John E
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dziadkiewicz Anna
(1)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(1)
Edwarczyk Bartosz
(1)
Eikenberry Kevin
(1)
Eisenbardt Monika
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Foltys Joachim
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grocki Romuald
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Jadamus-Hacura Maria
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lipski Mariusz (1966- )
(1)
Machel Wojciech
(1)
Macuda Małgorzata
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Marchewka-Bartkowiak Kamilla
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Matuska Ewa
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nisztor Piotr (1984- )
(1)
Nowak Maciej Jacek
(1)
Nowakowski Eligiusz Wojciech
(1)
Orechwo Małgorzata
(1)
Oruba Norbert
(1)
Page Larry (1973- )
(1)
Papaj Tomasz
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Posner Harriet
(1)
Provost Foster
(1)
Przychodzeń Justyna
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Skomra Witold (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(43)
Okres powstania dzieła
2001-
(73)
Kraj wydania
Polska
(76)
Język
polski
(76)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(12)
Dorośli
(8)
Przedsiębiorcy
(7)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Dyrektorzy HR
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Handlowcy
(2)
Informatycy
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Doradcy personalni
(1)
Ekonomiści
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Temat
Zarządzanie
(14)
Przedsiębiorstwo
(13)
Marketing
(6)
Media społecznościowe
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Innowacje
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Menedżerowie
(4)
Praca zdalna
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja pracy
(3)
Przywództwo
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Finansowanie
(2)
Google
(2)
Innowacje ekologiczne
(2)
Inwestycje
(2)
Kariera
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Miasta
(2)
Moda
(2)
Organizacje
(2)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
Osobowość
(2)
Polityka
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Psychologia
(2)
Reklama internetowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Technologie cyfrowe
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Alianse strategiczne (biznes)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
BlogMedia społecznościowe
(1)
Blogerzy
(1)
Bono (1960- )
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżety gminne
(1)
Coaching menedżerski
(1)
Content marketing
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design management
(1)
Design thinking
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Dług publiczny
(1)
Długi publiczne
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franczyza
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Google LLC
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Grove, Andy (1936-2016)
(1)
Handel
(1)
Informatyzacja
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inteligentne specjalizacje
(1)
Internet
(1)
Job crafting
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Temat: czas
2001-
(42)
1901-2000
(12)
1989-2000
(12)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Finanse
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(20)
Monografia
(17)
Poradnik
(15)
Podręcznik
(14)
Materiały pomocnicze
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(3)
Biografia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1405)
Edukacja i pedagogika
(559)
Medycyna i zdrowie
(337)
Socjologia i społeczeństwo
(337)
Literaturoznawstwo
(296)
Zarządzanie i marketing
(76)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(266)
Psychologia
(237)
Religia i duchowość
(235)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(223)
Biologia
(214)
Kultura i sztuka
(203)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(202)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(154)
Geografia i nauki o Ziemi
(140)
Podróże i turystyka
(125)
Hobby i czas wolny
(101)
Etnologia i antropologia kulturowa
(99)
Kulinaria
(99)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(97)
Filozofia i etyka
(89)
Językoznawstwo
(89)
Rozwój osobisty
(80)
Kultura fizyczna i sport
(79)
Ochrona środowiska
(65)
Informatyka i technologie informacyjne
(47)
Architektura i budownictwo
(44)
Fizyka i astronomia
(42)
Inżynieria i technika
(39)
Media i komunikacja społeczna
(33)
Nauka i badania
(30)
Styl życia, moda i uroda
(29)
Rolnictwo i leśnictwo
(24)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Dom i ogród
(22)
Transport i logistyka
(21)
Chemia
(18)
Matematyka
(16)
Archeologia
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(11)
Fizyka
(4)
Elektrotechnika
(3)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Zoologia
(2)
Geografia świata
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Konstytucja
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Monografia
(1)
Narkomania
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Varia
(1)
76 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rewolucja w zarządzaniu motywacją! Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, konsultantka i coach, współautorka jednego z tytułów z serii książek Jednominutowy Menedżer, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Standardowe techniki motywowania innych działają powierzchownie i na krótką metę. W tej książce Fowler wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych badań naukowych i przedstawia sprawdzony model i plan działania, które pomogą liderom poprowadzić swoich ludzi w stronę takiej motywacji, która nie tylko pozwoli im zwiększyć wydajność pracy i zaangażowanie, ale w dodatku zapewni im głębokie poczucie celu i spełnienia. Jej program Optymalna Motywacja pokazuje liderom, co mogą zrobić, aby odejść od zewnętrznych nagród i pomóc swoim pracownikom odkryć, w jaki sposób ich praca może zaspokoić ich głębsze potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjności i kompetencji. Badania dowodzą, że tylko dzięki takiemu podejściu można osiągnąć głęboką i trwałą motywację. Program ten sprawdził się w organizacjach na całym świecie – klientami Fowler były takie firmy, jak Microsoft, CVS, NASA, H&R Block, Mattel i wiele, wiele innych. Autorka ilustruje poszczególne kroki procesu przykładami zaczerpniętymi z życia i prezentuje w praktyce to przełomowe rozwiązanie dla liderów, którzy pragną, by ich pracownicy byli właściwie zmotywowani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe : dobre praktyki / Romuald Grocki. - Wydanie 2. - Warszawa : Difin, 2020. - 171 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
W publikacji przedstawiono kompleksowo całokształt zagadnień dotyczących systemu zarządzania kryzysowego, ujmując poszczególne obszary jako elementy modelu dobrych praktyk. Na uwagę zasługuje uwzględnienie takich zagadnień jak standardowe procedury operacyjne, świadomość czy kwantyfikacja pojęć stosowanych w zarządzaniu kryzysowym, które do tej pory nie były w szerszym zakresie ujmowane w polskich wydawnictwach. Przedstawione rozwiązania są uniwersalne i mogą być stosowane i wykorzystywane, bez względu na zmiany prawne czy organizacyjne, gdyż podstawowe zasady są niezmienne. Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i uzupełnione informacjami, dotyczącymi m.in. ewakuacji osób niepełnosprawnych czy zwierząt podczas sytuacji zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dorośli
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo cyfrowe : perspektywa organizacyjna / Joanna Grubicka, Ewa Matuska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 240 stron : ilustracje ; 23 cm.
Książka podejmuje tematykę bezpieczeństwa cyfrowego organizacji łącząc w elastyczny sposób perspektywę badawczą nauk o bezpieczeństwie i nauk o zarządzaniu i jakości. Wyjaśnia istotę, znaczenie i uwarunkowania bezpieczeństwa cyfrowego w funkcjonowaniu współczesnych organizacji ujmując syntetycznie jego tło strategiczne, technologiczne oraz personalno-zarządcze. W przystępny sposób przedstawia podstawowe wytyczne polityki wspólnotowej i krajowej w obszarze kształtowania społeczeństwa informacyjnego oraz gospodarki cyfrowej w aspektach bezpieczeństwa organizacyjnego. Opisuje kategorie zagrożeń cyfrowych, z którymi konfrontują się współczesne organizacje oraz możliwości ich kontrolowania poprzez zabezpieczenia technologiczne. Przedstawia cechy dystynktywne tzw. rewolucji 4.0, rzeczywistości VUCA oraz nowych kategorii pracowników, jako kluczowych wyzwań dla organizacji XXI wieku. Szczególną uwagę poświęca zagadnieniu diagnozy i prognozy kompetencji pracowników i menedżerów w kontekście bezpieczeństwa cyfrowego oraz potrzeb rozwojowych organizacji. Polecana jest szerokiemu kręgowi odbiorców, ze wskazaniem na menedżerów, specjalistów ds. bezpieczeństwa cyfrowego i specjalistów HR oraz studentów kierunków zarządzania i bezpieczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauki Ekonomiczne / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0137-1428 ; nr 11)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - [Wydanie na podstawie "Marketing management", 14 th edition (dodruk)]. - [Poznań] : Dom Wydawniczy Rebis, [2020]. - 708 stron wiele liczbowań : ilustracje ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Tytuł oryginału: "Marketing management" 2011.
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych / Ewa Kulińska, Agnieszka Dornfeld. - Wydanie 2. - Warszawa : Difin, 2021. - 207, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Celem monografii jest przedstawienie zaprojektowanego modelu referencyjnego zawierającego poszczególne etapy kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, zapewniającego właściwą organizację procesów organizacyjno-zarządczych. W publikacji zaprezentowano podejście, że ,,dobrze prowadzona kontrola zarządcza nie stanowi dla jednostki kosztu, lecz wnosi wartość dodaną". W monografii przyjęto, że kontrola zarządcza to działania zarządczo-organizacyjne mające na celu poprawę funkcjonowania jednostki oraz zwiększenie efektywności jej funkcjonowania, poprzez eliminację nieprawidłowości wynikających z nienależytej analizy funkcjonowania poszczególnych obszarów działania oraz eliminacji czynników ryzyka występujących w tych obszarach. W drugim wydaniu monografii uwzględniono zmiany zgodne z Dz.U. 2019 poz. 869. Od 1 stycznia 2010 r., czyli od momentu rozpoczęcia obowiązywania ustawy do sierpnia 2019 r., wykaz jednostek wchodzących w skład sektora finansów publicznych uległ zmianie. W 2015 r. uległ zmianie punkt 13 i otrzymał brzmienie ,,państwowe i samorządowe instytucje kultury", w 2016 r. został dodany punkt 2a ,,związki metropolitarne", następnie w 2019 r. uległ zmianie punkt 14 i otrzymał brzmienie ,,inne państwowe lub samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych, z wyłączeniem przedsiębiorstw, instytutów badawczych, instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, banków oraz spółek prawa handlowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Celem głównym niniejszej monografii jest identyfikacja relacji zachodzących między systemem zarządzania kapitałem ludzkim (ZKL), zaufaniem organizacyjnym a zaangażowaniem pracowników. Podstawowym pytaniem prowadzonego postępowania badawczego jest: w jakim stopniu jest możliwe wywieranie wpływu na zaangażowanie pracowników dzięki systemowi ZKL i zaufaniu organizacyjnemu? Cele szczegółowe niniejszego opracowania można podzielić na teoretyczno-poznawcze, metodyczne i utylitarne. Do celów teoretyczno-poznawczych zalicza się: - identyfikację związków między poszczególnymi elementami systemu ZKL a testowanymi rodzajami zaangażowania pracowników, - identyfikację wpływu zaufania organizacyjnego na relacje między systemem ZKL a poszczególnymi rodzajami zaangażowania pracowników, - określenie związków między poszczególnymi rodzajami zaangażowania, - identyfikację profili zaangażowania respondentów w ramach podejścia skoncentrowanego na jednostce, - wykazanie różnic w zakresie badanych relacji między testowanymi zmiennymi w poszczególnych grupach respondentów. Celem metodycznym jest operacjonalizacja pomiaru zmiennych: elementów systemu zarządzania kapitałem ludzkim, zaufania organizacyjnego i testowanych rodzajów zaangażowania oraz badania istniejących między nimi relacji za pomocą modelowania równań strukturalnych. Celem utylitarnym jest sformułowanie wskazówek i rekomendacji dla organizacji zorientowanych na budowanie zaangażowania pracowników opartego na systemie ZKL i zaufaniu organizacyjnym.041
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami publicznymi w istotny sposób kształtuje stan państwa i jakość życia obywateli. Jest przy tym procesem bardzo złożonym i wyraźnie różni się od zarządzania finansami w podmiotach komercyjnych. Za miarę skuteczności zarządzania finansami publicznymi autorzy uznali przede wszystkim wpływ, jaki funkcjonowanie sektora finansów publicznych wywiera na jakość życia obywateli. Rozważania o metodach i instrumentach zarządzania finansami publicznymi autorzy powiązali z polską praktyką. Stąd wiele miejsca zajmują w książce opisy polskiego sektora finansów publicznych jego podstaw prawnych, instytucji i procedur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca zdalna i hybrydowa : aspekty organizacyjne i prawne / Jarosław Marciniak. - Stan prawny na 1 maja 2023 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2023. - 178 stron ; 24 cm.
W książce kod aktywacyjny.
Autor opisuje, jak krok po kroku opracować i wdrożyć zgodny z przepisami prawa i dobrymi praktykami system pracy zdalnej i hybrydowej, aby efektywnie wspierał pracowników i pracodawców. W książce omówiono zagadnienia, takie jak: - prawne aspekty i kontrola pracy zdalnej, - wyzwania organizacyjne związane z pracą na odległość, - pozyskiwanie zdalnych pracowników, - adaptacja i szkolenie pracowników, - budowanie optymalnego, zdalnego zespołu i zarządzanie nim, - ocena i rozliczanie zdalnych pracowników. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Mogą oni zapoznać się z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia systemu pracy zdalnej i hybrydowej oraz poznać zalety i wady konkretnych rozwiązań. Cennym uzupełnieniem treści są przykłady dokumentów – regulaminów oraz formularzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej