Handlowcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Ośrodek IGiP
(2)
Autor
Hodorowicz Łukasz
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Truszkowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(8145)
Dzieci
(4363)
6-8 lat
(2717)
0-5 lat
(2116)
9-13 lat
(2013)
Handlowcy
(-)
18+
(1624)
Młodzież
(1406)
14-17 lat
(849)
Szkoły wyższe
(149)
Szkoły podstawowe
(118)
Szkoły średnie
(85)
Rodzice
(80)
Prawnicy
(52)
Szkoły ponadgimnazjalne
(48)
Przedszkola
(40)
Urzędnicy
(36)
Radcy prawni
(32)
Gimnazja
(31)
Grupa wiekowa Dorośli
(31)
Adwokaci
(30)
Pracownicy naukowi
(26)
Studenci
(26)
Sędziowie
(25)
Przedsiębiorcy
(24)
Menedżerowie
(22)
Doradcy podatkowi
(19)
Logopedzi
(18)
Pracownicy samorządowi
(18)
Uczniowie szkół średnich
(18)
Nauczyciele
(17)
Psycholodzy
(16)
Księgowi
(15)
Specjaliści ds. kadr
(15)
Aplikanci
(14)
Nauczyciele przedszkoli
(13)
Pracodawcy
(13)
Szkoły zawodowe
(13)
Ekonomiści
(11)
Dziewczęta
(9)
Informatycy
(9)
Licea
(9)
Poziom podstawowy
(9)
Klasa 1.
(8)
Klasa 8.
(8)
Lekarze
(8)
Pedagodzy
(8)
Technikum
(8)
Klasa 2.
(7)
Klasa 3.
(7)
Klasa 4.
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Notariusze
(7)
Uczniowie szkół podstawowych
(7)
Dorosli
(6)
Grupa wiekowa Dzieci
(6)
Pracownicy socjalni
(6)
Grupa wiekowa Młodzież
(5)
Inspektorzy ochrony danych
(5)
Nauczyciele języka polskiego
(5)
Prokuratorzy
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Wychowawcy małych dzieci
(5)
Klasa 5.
(4)
Klasa 6.
(4)
Mediatorzy
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Policjanci
(4)
Politycy
(4)
Psychoterapeuci
(4)
Socjolodzy
(4)
A2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Administracja publiczna
(3)
Administracja samorządowa
(3)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Dziennikarze
(3)
Fizykoterapeuci
(3)
Grupa wiekowa
(3)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Klasa 4
(3)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8
(3)
Kobiety
(3)
Komornicy sądowi
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Technika
(3)
0-5
(2)
6-8 lat
(2)
6-9 lat
(2)
9-13
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Analitycy rynku
(2)
Architekci
(2)
Bankierzy
(2)
Bibliografowie
(2)
Temat
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing przemysłowy
(1)
Perswazja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Sukces
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
B2B e-commerce : podręcznik menedżera / [redakcja merytoryczna] Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 173, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing / PWN)
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Czym jest omnichannel w B2B? Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej