Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Ośrodek IGiP
(3)
Autor
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Truszkowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(8140)
Dzieci
(4363)
6-8 lat
(2717)
0-5 lat
(2116)
9-13 lat
(2013)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
18+
(1624)
Młodzież
(1406)
14-17 lat
(849)
Szkoły wyższe
(149)
Szkoły podstawowe
(118)
Szkoły średnie
(85)
Rodzice
(79)
Prawnicy
(52)
Szkoły ponadgimnazjalne
(48)
Przedszkola
(40)
Urzędnicy
(36)
Radcy prawni
(32)
Gimnazja
(31)
Grupa wiekowa Dorośli
(31)
Adwokaci
(30)
Pracownicy naukowi
(26)
Studenci
(26)
Sędziowie
(25)
Przedsiębiorcy
(24)
Menedżerowie
(22)
Doradcy podatkowi
(19)
Logopedzi
(18)
Pracownicy samorządowi
(18)
Uczniowie szkół średnich
(18)
Nauczyciele
(17)
Psycholodzy
(16)
Księgowi
(15)
Specjaliści ds. kadr
(15)
Aplikanci
(14)
Nauczyciele przedszkoli
(13)
Pracodawcy
(13)
Szkoły zawodowe
(13)
Ekonomiści
(11)
Dziewczęta
(9)
Informatycy
(9)
Licea
(9)
Poziom podstawowy
(9)
Klasa 1.
(8)
Klasa 8.
(8)
Lekarze
(8)
Pedagodzy
(8)
Technikum
(8)
Klasa 2.
(7)
Klasa 3.
(7)
Klasa 4.
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Notariusze
(7)
Uczniowie szkół podstawowych
(7)
Dorosli
(6)
Grupa wiekowa Dzieci
(6)
Pracownicy socjalni
(6)
Grupa wiekowa Młodzież
(5)
Inspektorzy ochrony danych
(5)
Nauczyciele języka polskiego
(5)
Prokuratorzy
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Wychowawcy małych dzieci
(5)
Klasa 5.
(4)
Klasa 6.
(4)
Mediatorzy
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Policjanci
(4)
Politycy
(4)
Psychoterapeuci
(4)
Socjolodzy
(4)
A2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Administracja publiczna
(3)
Administracja samorządowa
(3)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Dziennikarze
(3)
Fizykoterapeuci
(3)
Grupa wiekowa
(3)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Klasa 4
(3)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8
(3)
Kobiety
(3)
Komornicy sądowi
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
Technika
(3)
0-5
(2)
6-8 lat
(2)
6-9 lat
(2)
9-13
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Analitycy rynku
(2)
Architekci
(2)
Bankierzy
(2)
Bibliografowie
(2)
Temat
Content marketing
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing przemysłowy
(1)
Moda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi: Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych? Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu? Czy content marketing sprzedaje? Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię? Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści? W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa? Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen? Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
B2B e-commerce : podręcznik menedżera / [redakcja merytoryczna] Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 173, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing / PWN)
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Czym jest omnichannel w B2B? Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ośrodek IGiP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej