Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść obyczajowa
(3474)
Powieść polska
(2668)
Powieść amerykańska
(2535)
Kobieta
(1876)
Powieść społeczno-obyczajowa
(1393)
Komunikacja elektroniczna
(-)
Powieść angielska
(1227)
Literatura dziecięca polska
(1119)
Literatura piękna dla dzieci do 8 l.
(1114)
Literatura piękna dla młodzieży 11-14 l.
(1098)
Rodzina
(1004)
Poezja polska
(997)
Literatura polska
(949)
Literatura piękna dla dzieci 9-10 l.
(925)
Miłość
(924)
Powieść sensacyjna
(903)
Tajemnica
(864)
Przyjaźń
(857)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(680)
Opowiadanie polskie
(654)
Literatura młodzieżowa polska
(553)
Historia
(550)
Relacje międzyludzkie
(537)
II wojna światowa (1939-1945)
(532)
Powieść historyczna
(520)
Zwierzęta
(493)
Dziecko
(474)
Pamiętniki polskie
(466)
Zabójstwo
(462)
Śledztwo i dochodzenie
(459)
Powieść kryminalna
(454)
Powieść młodzieżowa polska
(452)
Powieść francuska
(450)
Powieść psychologiczna
(433)
Język polski
(421)
Opowiadanie dziecięce polskie
(406)
Rodzeństwo
(400)
Literatura
(399)
Sekrety rodzinne
(387)
Policjanci
(385)
Powieść niemiecka
(372)
Małżeństwo
(366)
Wojna 1939-1945 r.
(365)
Nastolatki
(360)
Magia
(359)
Powieść fantastyczna
(359)
Publicystyka polska
(346)
Żydzi
(346)
Dziewczęta
(338)
Relacja romantyczna
(336)
Filozofia
(324)
Wojsko
(310)
Pisarze polscy
(308)
Powieść rosyjska
(308)
Trudne sytuacje życiowe
(307)
Uczucia
(302)
Dzieci
(299)
Wychowanie
(292)
Osoby zaginione
(286)
Przedsiębiorstwo
(284)
Życie codzienne
(283)
Literatura piękna dla dzieci do lat 8
(270)
Dramat polski
(264)
Kultura
(263)
Boże Narodzenie
(261)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(258)
Wychowanie w rodzinie
(256)
Przestępczość zorganizowana
(250)
Książka mówiona
(248)
Sport
(241)
Wybory życiowe
(240)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(236)
Matki i córki
(228)
Psychologia
(224)
Budownictwo
(223)
Młodzież
(223)
Polacy za granicą
(222)
Pedagogika
(221)
Powieść grozy
(219)
Literatura piękna dla młodzieży 15-16 l.
(217)
Powieść biograficzna
(216)
Inwestycje
(215)
Powieść wojenna
(213)
Zarządzanie
(212)
Dziennikarze
(207)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(206)
Sztuka
(206)
Poezja dziecięca polska
(203)
Władcy
(203)
Uprowadzenie
(202)
Nauczanie
(200)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(199)
Zemsta
(193)
Literatura dziecięca amerykańska
(185)
Poszukiwania zaginionych
(181)
Powieść młodzieżowa angielska
(181)
Uczniowie
(181)
Podróże
(179)
Duchowieństwo katolickie
(176)
Polityka
(176)
Powieść dziecięca polska
(173)
Gatunek
Antologia
(1)
Esej
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Po piśmie / Jacek Dukaj. - Wydanie pierwsze, dodruk. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2023. - 411, [4] strony ; 22 cm.
Koniec pisma i człowiek tracący podmiotowość w nowym dziele Jacka Dukaja. Intelektualna podróż wokół najbardziej fascynujących zagadnień współczesnej cywilizacji – aż do jej kresu i do kresu człowieka. Przez ostatnich kilka tysięcy lat pismo, książki i biblioteki były nośnikami i skarbnicami wiedzy. Technologia pisma stworzyła cywilizację człowieka. Myślenie pismem oznacza myślenie symbolami, ideami i kategoriami. Daje bezpośredni dostęp do wnętrza innych: ich emocji, przeżyć i poczucia „ja”. Wyniósłszy tę umiejętność na wyżyny sztuki, w istocie tworzy nasze życie duchowe. W Po piśmie Dukaj pokazuje ludzkość u progu nowej ery. Kolejne technologie bezpośredniego transferu przeżyć– od fonografu do telewizji, internetu i virtual reality – wyprowadzają nas z domeny pisma. Stopniowo, niezauważalnie odzwyczajamy się od człowieka, jakiego znaliśmy z literatury – od podmiotowego „ja”. „Mechanizm «wyzwalania z pisma» napędzają miliardy codziennych wyborów producentów i konsumentów kultury. Nie napiszę listu – zadzwonię. Nie przeczytam powieści – obejrzę serial. Nie wyrażę politycznego sprzeciwu w postaci artykułu – nagram filmik i wrzucę go na jutjuba. Nie spędzam nocy na lekturze poezji – gram w gry. Nie czytam autobiografii – żyję celebów na Instagramie. Nie czytam wywiadów – słucham, oglądam wywiady. Nie notuję – nagrywam. Nie opisuję – fotografuję”. Literatura, filozofia, popkultura, neuronauka i fizyka – zaglądamy za kulisy cywilizacji i odkrywamy, że to nie człowiek posługuje się stworzonymi przez siebie narzędziami, ale to one coraz częściej posługują się człowiekiem. Nadchodzą czasy postpiśmienne, gdy miejsce człowieka-podmiotu i jego „ja” zajmują bezpośrednio przekazywane przeżycia. „Czy mogę powiedzieć o sobie: «jestem oglądaniem serialu», «jestem śledzeniem celebów na Instagramie»?” Człowiek staje się maszyną do przeżywania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-4/-9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej