82697
Book
In basket
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 346, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na: - istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym, - realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie, - metodach badania skuteczności reklamy, - omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej, - szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, - ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
Availability:
Ośrodek IGiP
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 285-299.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again