Pasterniak-Kobyłecka Ewa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia Dorośli
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Pasterniak-Kobyłecka Ewa
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(207)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(182)
Fabianowska Małgorzata
(172)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(161)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(160)
Jachowicz Stanisław
(159)
Roberts Nora (1950- )
(155)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław (1847-1912)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Zarawska Patrycja
(128)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(123)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(114)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(113)
Steel Danielle
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Rzehak Wojciech
(98)
Lenin Włodzimierz Iljicz (1870-1924)
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Popławska Anna
(95)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Włodarczyk Barbara
(89)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Ławnicki Lucjan
(87)
Asnyk Adam
(86)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(86)
Ludwikowska Jolanta
(85)
Shakespeare William (1564-1616)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Tuwim Julian (1894-1953)
(82)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(81)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Masterton Graham (1946- )
(77)
Mróz Remigiusz (1987- )
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Supeł Barbara
(75)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Michalak Katarzyna (1969- )
(73)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(71)
King Stephen
(71)
Polkowski Andrzej
(71)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Szulc Andrzej
(69)
Conrad Joseph (1857-1924)
(68)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(68)
Mazan Maciejka
(67)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(67)
Głowińska Anita
(66)
Lem Stanisław (1921-2006)
(66)
Sparks Nicholas (1965- )
(66)
Drewnowski Jacek (1974- )
(65)
Lange Antoni
(65)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(65)
Christie Agatha (1890-1976)
(64)
Ross Tony
(64)
Polak Grzegorz
(63)
Fleszarowa-Muskat Stanisława (1919-1989)
(62)
Spirydowicz Ewa
(61)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Skowrońska Emilia
(60)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(59)
Chotomska Wanda
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Grisham John (1955- )
(58)
Keff Bożena
(58)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Aksjologia
(1)
Kompetencje wychowawcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
System wartości
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W monografii zostały ukazane środowiska (rodzina, grupa rówieśnicza i szkoła), w których dziecko zdobywa wiedzę o różnych wartościach, dzięki czemu ubogaca własną osobowość. Przedstawiono najważniejsze zadania opiekunów: udzielanie wsparcia podopiecznemu, stwarzanie warunków rozwoju psychicznego, poznawczego, fizycznego, emocjonalnego i duchowego, kształtowanie zainteresowań, pasji, uczenie kreatywnego myślenia, wzmacnianie poczucia godności własnej wychowanka, ukazywanie możliwości wyborów, tego co jest ważne i cenne. Zaprezentowano niektóre możliwości współdziałania podmiotów w edukacji aksjologicznej, dobrych działań, interesujących doświadczeń. Cel i uzasadnienie podjętego tematu Celem publikacji jest ukazanie niektórych aspektów edukacji aksjologicznej dziecka w środowiskach wychowawczych. Podjęty temat jest ważny z perspektywy społecznej. W okresie intensywnych przemian obyczajowych, technologicznych, kulturalnych oraz politycznych, stanowiących kontekst funkcjonowania oświaty, potrzebna jest dyskusja na temat norm i reguł postępowania, które można przekazywać kolejnym pokoleniom. Młody człowiek powinien nauczyć się spostrzegania tego, co się wokół niego dzieje, umieć dostosować się do zmiennych warunków egzystencji. Warto również kultywować dobre obyczaje i kształtować postawy szacunku wobec innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dorośli
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej