Terapeuci zajęciowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia Dargomyśl
(1)
Czytelnia Dorośli
(4)
Autor
Charbicka Magdalena
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Kaleta Tadeusz (1953- )
(1)
Kokocińska Agata
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Lewczuk Dorota
(1)
Schwinghammer Ylva (1984- )
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Wehner Lore (1964- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dorośli
(8140)
Dzieci
(4363)
6-8 lat
(2717)
0-5 lat
(2116)
9-13 lat
(2013)
Terapeuci zajęciowi
(5)
18+
(1624)
Młodzież
(1406)
14-17 lat
(849)
Szkoły wyższe
(149)
Szkoły podstawowe
(118)
Szkoły średnie
(85)
Rodzice
(79)
Prawnicy
(52)
Szkoły ponadgimnazjalne
(48)
Przedszkola
(40)
Urzędnicy
(36)
Radcy prawni
(32)
Gimnazja
(31)
Grupa wiekowa Dorośli
(31)
Adwokaci
(30)
Pracownicy naukowi
(26)
Studenci
(26)
Sędziowie
(25)
Przedsiębiorcy
(24)
Menedżerowie
(22)
Doradcy podatkowi
(19)
Logopedzi
(18)
Pracownicy samorządowi
(18)
Uczniowie szkół średnich
(18)
Nauczyciele
(17)
Psycholodzy
(16)
Księgowi
(15)
Specjaliści ds. kadr
(15)
Aplikanci
(14)
Nauczyciele przedszkoli
(13)
Pracodawcy
(13)
Szkoły zawodowe
(13)
Ekonomiści
(11)
Dziewczęta
(9)
Informatycy
(9)
Licea
(9)
Poziom podstawowy
(9)
Klasa 1.
(8)
Klasa 8.
(8)
Lekarze
(8)
Pedagodzy
(8)
Technikum
(8)
Klasa 2.
(7)
Klasa 3.
(7)
Klasa 4.
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Notariusze
(7)
Uczniowie szkół podstawowych
(7)
Dorosli
(6)
Grupa wiekowa Dzieci
(6)
Pracownicy socjalni
(6)
Grupa wiekowa Młodzież
(5)
Inspektorzy ochrony danych
(5)
Nauczyciele języka polskiego
(5)
Prokuratorzy
(5)
Wychowawcy małych dzieci
(5)
Klasa 5.
(4)
Klasa 6.
(4)
Mediatorzy
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Policjanci
(4)
Politycy
(4)
Psychoterapeuci
(4)
Socjolodzy
(4)
A2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Administracja publiczna
(3)
Administracja samorządowa
(3)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Dziennikarze
(3)
Fizykoterapeuci
(3)
Grupa wiekowa
(3)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Klasa 4
(3)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8
(3)
Kobiety
(3)
Komornicy sądowi
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Technika
(3)
0-5
(2)
6-8 lat
(2)
6-9 lat
(2)
9-13
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Analitycy rynku
(2)
Architekci
(2)
Bankierzy
(2)
Bibliografowie
(2)
Temat
Animaloterapia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Etologia
(1)
Fonetyka
(1)
Geragogika
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język polski
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Otępienie
(1)
Słuch fonematyczny
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(2)
Językoznawstwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dziecko z zespołem Aspergera / Magdalena Charbicka. - Warszawa : Difin, 2015. - 143 strony : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
(Engram)
Poradnik dla osób pracujących z dzieckiem z zespołem Aspergera, zawierający kluczowe informacje związane z procesem diagnozy, terapii oraz wsparcia w środowisku przedszkolnym i szkolnym. Od Autorki: Książka, która powstała jest wypadkową wiedzy zawartej w coraz większej ilości literatury dostępnej na rynku oraz codziennych doświadczeń osobistych i zawodowych. Starłam się przytoczyć w niej przykłady sytuacji, osób i doświadczeń, z którymi zmierzamy się każdego dnia jako specjaliści, terapeuci czy rodzice. Na swojej drodze spotkałam wiele wspaniałych osób, których wkład w tę książkę jest ogromny, chociaż nawet o tym nie wiedzą. Historie społeczne i materiały do pracy są wynikiem doświadczeń nas wszystkich i powstały z potrzeb dzieci i młodzieży, z którymi przyszło nam pracować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dorośli
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja została przygotowana przede wszystkim dla nauczycieli, terapeutów oraz logopedów, którzy pracują z uczniami mającymi problemy z percepcją słuchową. Materiał przedstawiony w książce jest bardzo bogaty. Ćwiczenia dotyczą rozmaitych operacji (np. analizy i syntezy, zamiany, dodania i opuszczenia), które dziecko ma wykonać na wyrazach, sylabach i głoskach. Poziom trudności poleceń jest różny: od zadań stosunkowo łatwych do dość trudnych. Dorosły pracujący z uczniem powinien więc określić stopień problemów dziecka i dobrać właściwe ćwiczenia. Może też pominąć trudniejsze przykłady lub dopisać własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dargomyśl
Brak informacji o dostępności: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy chcą zobaczyć w zwierzęciu terapeutę, nauczyciela i opiekuna. Chcą z nim znaleźć wspólny język, aby terapia była korzystna i przyjemna zarówno dla pacjenta, terapeuty, jak i samego zwierzęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dorośli
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 59 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja wpisuje się w obszar poszukiwań i uzupełnia rynek wydawniczy o pozycję pedagogiczną, która adresowana jest do wielu różnych podmiotów: nauczycieli, studentów i kandydatów na nauczycieli, wychowawców, opiekunów, pedagogów oraz wszystkich osób, które przygotowują się do zawodu terapeuty pedagogicznego lub chcą podjąć działania pomocowe wobec uczniów w ramach codziennej praktyki edukacyjno-wychowawczej. Szeroki zakres teoretyczny i praktyczny terapii pedagogicznej został świadomie ograniczony do wybranych zagadnień i połączony z kształtowaniem u Czytelnika postawy krytycznego myślenia i refleksyjności. Niniejsza książka powstała we współpracy dwóch autorek, których zainteresowania naukowe i długoletnia praktyka pedagogiczna koncentrują się wokół zagadnień związanych z pomocą psychopedagogiczną i wspomaganiem rozwoju dziecka ucznia ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w szkole i poradni psychologiczno-pedagogicznej. Autorki mają nadzieję, że Terapia pedagogiczna w teorii i działaniu. Wybrane zagadnienia stanowić będzie źródło informacji i kształtowania umiejętności i postaw terapeutycznych, jak też namysłu nad codziennością terapeutyczną. Szczególnie pomocna może być krótka refleksja nad proponowanymi zagadnieniami po każdym rozdziale i zamieszczony tam wykaz literatury tematycznej. Niniejsza publikacja jest poszerzoną i zmienioną wersją pozycji autorek z roku 2015 Terapia pedagogiczna w zarysie. Teoria, praktyka, refleksja. Struktura książki obejmuje dziewięć rozdziałów. Rozdział pierwszy jest wprowadzeniem czytelnika w obszar zagadnień związanych z terapią pedagogiczną, w którym podejmowane są próby wyjaśnienia podstawowych terminów i ich różnicowania, lokowania terapii w obszarze pedagogiki oraz pokazania relacji między terapią a wychowaniem. W tej części publikacji zdefiniowano terapię pedagogiczną w odniesieniu do pracy nauczyciela, a także zawarto przegląd opracowań z zakresu podjętej problematyki w ujęciu chronologicznym. Rozdział drugi poświęcony jest charakterystyce trudności w uczeniu się rozumianych jako przedmiot oddziaływań terapeuty. Autorki ukazują szerokie spektrum ich definiowania i rozumienia, porządkują znaczenie i stosowanie pojęć tematycznych, ze szczególnym wyjaśnieniem specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu. W tym miejscu podjęto analizę trudności w zachowaniu współwystępujących z dysleksją rozwojową, np. ADHD. Związek między problemami w uczeniu się a tymi zachowaniami wskazuje potrzebę podejmowania kompleksowych, holistycznych działań terapeutycznych, w których łączą się i przenikają cztery tory działań: psychoterapeutyczny, psychokorekcyjny, psychodydaktyczny i ogólnorozwojowy. Skuteczność tego rodzaju pracy jest możliwa pod warunkiem współdziałania nauczyciela terapeuty z rodzicami ucznia, o czym traktuje jeden z podrozdziałów...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dorośli
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dorośli
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej